וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: הדוגמנית הזו הוחזקה שבע שנים כשפחת מין עד שנמלטה - וכעת היא חוששת לחייה

4.3.2018 / 9:45

לפני שבע שנים הכירה נטשה סרבריי איש עסקים, שחטף וכאל אותה, אנס אותה והכה על בסיס יום יומי ואף הביא איתה שתי בנות לעולם. בסופו של דבר הצליחה להימלט, אך הוא עדיין לא נתפס

מערכת וואלה!

אחרי שנחטפה ושימשה כשפחת מין במשך שבע שנים, שוחררה סוף סוף נטשה סרבריי בת ה-25 לחופשי. במהלך שהותה בשבי, הדוגמנית האוקראינית הוכתה מדי יום, נאנסה, עברה התעללות פיזית ונפשית ואף הביאה לעולם שני ילדים מגבר שחטף אותה -איש עסקים בשם בשם ויאצ'סלב ר'.

סרבריי סיפרה לתקשורת הרוסית שאיש העסקים שהחזיק בה ככל הנראה ברוסיה ובטורקיה היה נוהג לאנוס ולהכות אותה מדי יום. כשסוף סוף הצליחה להימלט, היא היתה במצב קשה של אנורקסיה (משקלה עומד כעת על 38 ק"ג בלבד) וסבלה, בין היתר, מצלעות שבורות, מספר עצמות שבורות, פגיעות באיברים הפנימיים ובראש, קרע בפי הטבעת ומאנמיה, שכמעט גרמה למותה.

לפי הדיווח בסאן הבריטי, הדוגמנית סיפרה שאיש העסקים, המבוגר ממנה ב-30 שנה, התחיל להכות אותה חודש לאחר שהכירו, כשהיתה בת 18. היא ככל הנראה סבלה מתסמונת סטוקהולם ופיתחה רגשות של חיבה ואמון כלפי האדם שהתעלל בה. כעת, לאחר שהצליחה להימלט, היא נמצאת במקלט לנשים מוכות, מחשש שהוא ימצא אותה פעם נוספת.

עוד בנושא:

תמונות קשות: כך נראה המרתף בו נאנסה ועונתה שפחת מין במשך עשור
נחטפה, נכלאה ונאנסה במשך חודשיים ע"י רוצח סדרתי - וזה רגע השחרור שלה

נטשה בבית החולים

היא סיפרה שהחוטף אסר עליה להחזיק בטלפון סלולרי, קטע לגמרי את הקשר שלה לעולם החיצון, והיה מכה אותה אל מול בנותיה, ליסה ואווה, בנות שלוש וחמש. "אחרי חודש הוא התחיל להרביץ לי", סיפרה. "הוא חזר ואמר שהכל באשמתי, שהוא היה צריך לחנך אותי איך עושים דברים כמו שצריך. בהתחלה אהבתי אותו ורציתי להשתפר ולרצות אותו. חלמתי להביא איתו תינוק, חשבתי שזה יתקן הכל, שהוא ישתנה".

אבל זה לא קרה. לאחר שהיתה בהריון של חצי שנה, הוא לקח אותה איתו לטורקיה והחביא אותה. "הפכתי לשפחה שלו", אמרה. "לא היתה לי אפשרות לעזוב. הוא גם לקח לי את כל המסמכים. הוא אסר עלי לדברים עם חברים ועם אמא שלי, הסביר שהיא רעה עבורי. היה אסור לי לדבר עם השכנים. הוא היכה אותי בנוכחות אנשי עסקים שהגיעו לבקר. כשיצא היה נועל את הדלת, נותרתי בדירה למשך יום שלם, הייתי צריכה לנקות ולבשל עבורו".

עוד באותו נושא

שפחת המין הקטינה של אוניברסיטת היוקרה נחשפת: "ראו שהם פוליטיקאים לעתיד"

לכתבה המלאה

גם לאחר הלידה היה נוהג איש העסקים להכות אותה, אפילו בזמן שהייתה מניקה כיוון שהיא "לא הפגינה מספיק כבוד כלפיו". הוא אסר עליה להשתמש באמצעי מניעה והמשיך לאנוס אותה מדי יום, עד ש-22 חודשים לאחר שילדה את בתה הראושנה, אווה, היא ילדה בת נוספת בשם ליסה. בסופו של דבר,היא ניצלה כאשר בנו מנישואים קודמים דיווח על ההתעללות למשטרה הטורקית, ונטשה גורשה לאוקראינה, שם התאחדה עם משפחתה בקייב. אלא שאיש העסקים מצא אותה, ו"אמר שאני שייכת לו, ולא משנה מה אעשה לעולם לא אברח, עד שאמות. הוא תפס אותי, זרק אותי לתוך המכונית עם הבנות ולקח אותי לרוסיה. הוא לקח אותי לבית בפרברי מוסקבה למשך יותר משנתיים, עד שהצלחתי לברוח".

לקראת הסוף אפשר לה, סוף סוף, ללכת לבית החולים בשל שלל הפציעות שספגה, אך הילדות עדיין הוחזקו כבנות ערובה. נטשה סיפרה לרופאים על המצב והתחננה לעזרה, ואלה סייעו לה להימלט. הם שיכנעו אותו להביא אליה את הילדות לביקור, שלחו אותו להעביר בדיקות דם שלה למחלקה אחרת ובזמן הזה העבירו אותה לרכב שחיכה לה כדי לקחת אותה למקום מבטחים. נטשה מספרת שהיא ממשיכה לחיות בפחד שמא הוא יחזור ומשטרה רוסיה פתחה בחיפושים אחריו.

ככה היא נראתה בימיה כדוגמנית

והנה היא בבית החולים

נטשה מציגה את הנזקים הגופנים מהם היא סובלת

המצוד אחרי החוטף נמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully