וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפחת המין הקטינה של אוניברסיטת היוקרה נחשפת: "ראו שהם פוליטיקאים לעתיד"

8.1.2018 / 11:15

גילויים מזעזעים על הצד האפל של קיימברידג': "הסטודנטים המתעללים היו בני עשירים שראו עצמם כעתירי זכויות, היו הרבה מקרים של אונס קבוצתי, ההתעללות היתה גם פיזית וגם נפשית"

@Fonz Chamberlain

בסרטון – ככה נראתה אוניברסיטת קיימברידג' בימים ההם

עדות מזעזעת מסעירה את אנגליה: אישה בשנות החמישים לחייה חשפה ב-"קיימברידג' ניוז" את העובדה שבמשך שנים היא נוצלה מינית על ידי תלמידי אוניברסיטת קיימברידג' היוקרתית, ושימשה כשפחת מין של הסטודנטים מאז שהיתה בת 14.

האישה, שזהותה לא נחשפה, סיפרה שהמתעללים בה פיתו אותה ונערות חסרות ביטחון כמוה בעזרת אלכוהול וסמים, ואז היו מציגים אותן בבר מקומי בפני שורה של סטודנטים, שהיו משלמים ממיטב כספם כדי לעשות בהן כרצונם. על פי עדותה "היה אפשר לראות על הסטודנטים שהם היו בני עשירים, כאלה שהיו במסלול להפוך לפוליטיקאים וראו את עצמם כאנשים עתירי זכויות. היו שם הרבה מקרים של אונס קבוצתי ואנשים ממש אלימים. זה היה ממש איום, במיוחד בשביל הבחורות שהיו קטינות".

עוד בנושא
תמונות קשות: כך נראה המרתף בו נאנסה ועונתה שפחת מין במשך עשור
שפנפנות פלייבוי חושפות את הסודות האפלים מהקזינו של יו הפנר בלונדון

אוניברסיטת קיימברידג'. אתר רשמי
מה קרה שם מאחורי דלתות סגורות? אוניברסיטת קיימברידג'/אתר רשמי

"אני הייתי הכי צעירה שם", המשיכה את סיפורה. "היתה שם הרבה התעללות נפשית בנוסף להתעללות הפיזית, במטרה לגרום לך להפסיק להרגיש כמו בת אנוש. לא היתה לנו כל ברירה. פעם אחת נפגעתי כל כך קשה שהובהלתי לבית חולים. הרגשתי שאני חייבת או לברוח או להתאבד, ובסופו של דבר ברחתי למנצ'סטר וזה שינה את חיי. הבנתי שמגיע לי יותר בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully