וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשניים מתגאה ששכבה עם 80 גברים נשואים - ומאשימה את הנשים

9.3.2018 / 0:07

לואיס ואן דר וולדה גילתה את יתרונות הזוגיות הפתוחה ומאז מקיימת יחסי מין עם גברים נשואים על בסיס קבוע. היא גם מעבירה הרצאות לזוגות נשואים שאיבדו את התשוקה

louise.vandervelde

אמא לשניים מודה שניהלה עד היום רומנים אסורים עם 80 גברים נשואים - וטוענת שהנשים שלהן הן האשמות הבלעדיות בחוסר נאמנותם של הגברים. לואיס ואן דר וולדה בת ה-43 סיפרה ל"מטרו" הבריטי שהיא חיה כל יום כאילו זה יומה האחרון. בשנות הזוגיות האחרונות שלה עם בעלה המנוח, השניים גילו את יתרונות מערכת היחסים הפתוחה והחלו לקיים יחסי מין עם פרטנרים אחרים. מאז היא עורכת סמינרים לזוגות ולרווקים כדי לדבר בגלוי על הפנטזיות שלהם ולעודד אותם לפתיחות במערכת היחסים.

גברת ואן דר וולדה, סקסולוגית במקצועה, מספרת שהיא נמצאת כרגע בתקופה הכי עמוסה שלה, כשהיא מתמרנת בין גברים שונים שאינם מרוצים מחיי הנישואים שלהם. הסיבה לכך, לדבריה, הן דווקא חגיגות יום האהבה, היום בו גברים רבים מבינים שהם נמצאים במערכת יחסים לא מתפקדת - ופונים לאלטרנטיבות. זה אולי יפתיע אתכם, אבל לדבריה נשים רבות יודעות שבעלן בוגד בהן ומעלימות עין מהסיבה הפשוטה - שהן רואות בעצמן את האשמות. "נשים הפקירו את בעליהן בחדר השינה. לא קל לתחזק יחסי מין אחרי תקופת זוגיות ארוכה. ייעוץ מסורתי לזוגות נשואים נכשל לעיתים קרובות כי הוא מבוסס על מודל מיושן שלא נגעו בו כבר 150 שנה. כל עניין ה'עד שהמוות יפריד בינינו' הוא פשוט מגוחך. מונוגמיה לא טובה לכולנו. זה לא מציאותי ולא נמצא בקנה אחד עם הטבע האנושי".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האלמנה ששכבה עם 100 עם גברים נשואים "כדי להציל את הנישואים שלהם"

לכתבה המלאה

לואן דר וולדה נמאס להביט מהצד על זוגות אחרים ולא לעשות דבר, "יש דרכים אחרות לתחזק אהבה ותשוקה לזוגיות. זו הסיבה שחשוב לי לחיות חיי מין עשירים ושהחלטתי להקדיש את חיי כדי ללמד אנשים על דור העתיד של האהבה. אנשים צריכים פחות לשפוט אחרים ופשוט לעשות יותר סקס. החיים קצרים מדי כדי לדבוק בסקס עם פרטנר אחד".

בעלה של ואן דר וולדה נפטר במפתיע כשהיה בן 34, במרץ 2004. עוד לפני מותו, החליטו השניים לנסות מערכת יחסים פתוחה - וזה המשיך עד מותו, "שגרם לי להבין שאת צריכה להעריך את החיים ולהפיק מהם את המיטב. כולנו מכירים את הזוגות האלה שיושבים במסעדות ב-14 בפברואר, בוהים זה בזו, ומבינים שאין להם דבר במשותף מלבד הילדים והמחויבויות המשותפות שלהם. תאריכי מפתח כמו יום האהבה, חג המולד וחופשות קיץ הם טריגר גדול לרומנים משני הצדדים. זה שם את מערכת היחסים תחת אור הזרקורים וגורם להרבה זוגות אומללים להבין שחייב להיות יותר מזה בחיים מאשר לשכב עם אותו אדם משעמם למשך 50 השנים הבאות" היא אומרת.

"נשים יכולות להאשים רק את עצמן בזה", היא הוסיפה, "הן איבדו עניין בחדר המיטות. כל מאמציהן מופנים לילדים ולניהול משק הבית. הן אינן מקדישות תשומת לב לגברים שלהן. אין פלא שהרבה גברים בוגדים. ברור שזה גם יכול להיות ההפך - וגם במקרה הזה אני לא מאשימה נשים שבוגדות".

ואן דר וולדה לא מחפשת את הגבר הבא בחייה ונהנית להמשיך ולטעום מכל העולמות. "אני לא מחפשת בעל אחר ואין לי שום עניין במערכת יחסים מונוגמית. אני מחפשת גברים מיניים שרוצים את מה שאני רוצה. כ-60 אחוזים מהזוגות יעברו בגידה בזוגיות שלהם. אם הם יהיו יותר פתוחים בקשר לסקס, הם גם ימצאו את עצמם פחות ופחות רוצים לבגוד. זה המסר שאני מנסה להעביר באירועים שאני מארגנת".

צפו בה מסבירה איך להתמודד עם בגידה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully