וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אביתר הגיעה לקבור את בנה שנרצח ע"י אביו: "אי אפשר לעכל"

28.2.2018 / 2:15

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו לבית העלמין באשדוד כדי ללוות בדרכו האחרונה את הפעוט בן ה-3, שגופתו נמצאה ברכב סמוך למקום התאבדותו של אביו. "זה מוות מיותר, בלתי נתפס", אמרו. גם הגננות והמטפלות הגיעו לחלוק לאביתר כבוד אחרון

צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו אמש (שלישי) לבית העלמין באשדוד כדי ללוות בדרכו האחרונה את אביתר גידסי בן השלוש, שנרצח אתמול על ידי אביו. אמו של אביתר, טלי שבתאי, הגיעה לבית העלמין כשהיא מלווה על ידי חברותיה. גם הגננות והמטפלות של הפעוט הגיע לחלוק לו כבוד אחרון.

"זה נורא. זה מוות מיותר. אי אפשר לעכל את זה", אמרו חברותיה של סבתו של אביתר. "לראות את הגופה הקטנה הזו על האלונקה היה נורא, היא רק בכתה ובכתה", הוסיפו. "גם לנו יש נכדים בגילו של אביתר. זה בלתי נתפס, לא נותרה אף עין יבשה".

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
אביתר נחטף בידי אביו אילן גדסי ונרצח; "חששנו שזה ייגמר רע"
פורים עצוב בגן של אביתר שנחטף ונרצח: "מה נספר לחברים שלו?"

אביתר גידסי ז"ל שנרצח על ידי אביו. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
אביתר גדסי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה
קברו של אביתר גידסי, בית העלמין , אשדוד. שי מכלוף
"לראות את הגופה הקטנה הזאת על האלונקה. אמו רק בכתה"/שי מכלוף

גופותיהם של אילן גידסי ובנו נמצאו אמש בסביבות השעה 19:00 בסמוך לתחנת הרכבת בבית יהושע שליד נתניה. על פי החשד, האב קפץ על פסי הרכבת לאחר שרצח את בנו, שנמצא ברכב סמוך כשעל גופו סימני אלימות קשים. האירוע התרחש אחרי יממה של חיפושים אחרי האב, שדקר את אשתו, טלי שבתאי, בביתם, לקח את בנם המשותף ונעלם.

"אתמול בבוקר הגיעו מהעירייה, והבנתי שאירעה דקירה במהלך הלילה. הוא דקר אותה ונעל אותה בבית, ולכן כשהם באו הם טיפסו למרפסת והיה בלגן", סיפר שכן של בני הזוג. "החוקרים אמרו שזה סכסוך. הוא לקח את הילד ואמרו שמחפשים אותו".

שכנה אחרי סיפרה: "אביתר היה כל עולמו של אילן. שמעתי אותו הרבה פעמים מספר לו סיפורים. הם היו נראים בסדר, בשבת הוא טייל עם הילדים. האם מאוד סבלנית לילדים, הכול אצלה היה מאוד בשקט. לא שמענו רעש מהם".

אילן גדסי, תושב רעננה שרצח את בנו בן השלוש והתאבד. ללא, מערכת וואלה! NEWS
האב, אילן גידסי/מערכת וואלה! NEWS, ללא

"לא מעכלים את הפצצה שחטפנו", סיפרה הבוקר אם בגן הילדים ברעננה שבו למד אביתר. "מה נספר לילדים שלנו כשישאלו למה חבר שלהם לא יגיע לגן יותר? מה נגיד, שהוא חולה? הבן שלי כבר החל לחוש שמשהו שונה היום באווירה בגן. זה חג עצוב".

עם היוודע החשד לרצח והתאבדות האב אמש, הוכו שכני המשפחה בתדהמה. אחד השכנים סיפר אמש לוואלה! NEWS כי "בני הזוג עברו להתגורר בבניין לפני כמה חודשים. האישה נראתה לי עצובה". לדבר השכן, הוא שמע משכן אחר כי האב אילן הוא איש נחמד. "לא שמענו צרחות, שמענו בימבות", אמר. שכנה אחרת סיפרה כי "הטרגדיה לא נתפסת. היום כשראיתי שעברו 24 שעות מאז שהאב ובנו נעלמו ואין קצה חוט, חששתי שזה הולך להיגמר רע מאוד".

(עדכון ראשון: 20:10)

חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מגד גוזני, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
המכונית שבה נמצאה גופתו של אביתר, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, הארץ
חשד לרצח והתאבדות בשרון: בן 3 נמצא מת, אביו נפגע מרכבת, תחנת בית יהושע, 26 בפברואר 2018. מאצ'י הוף
זירת הרצח וההתאבדות בבית יהושע, אמש/מאצ'י הוף
קברו של אביתר גידסי, בית העלמין , אשדוד. שי מכלוף
קברו של אביתר גידסי, הערב/שי מכלוף
קברו של אביתר גידסי, בית העלמין , אשדוד. שי מכלוף
אשדוד, הערב/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully