וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו וחברתה הודו בהברחת סמים בשווי 30 מיליון דולר במסע תענוגות

1.3.2018 / 9:42

לאחר שאיזבל לגאס נשלחה למאסר של ארבע שנים וחצי בשל מעורבותה בניסיון ההברחה העצום על ספינת התענוגות, גם חברתה מלינה רוברג' הודתה באשמה. בנוסף, גם אנדרה זו'רג' טמיין בן ה-63 הודה וצפוי לעמוד בקרוב למשפט

מערכת וואלה!

כבר סיפרנו לכם בעבר על מלינה רוברג' וחברתה איזבל לגאס, שניסו להבריח 95 ק"ג של קוקאין בשווי של למעלה מ-30 מיליון דולר במזוודותיהן, אך נעצרו במה שהיתה תפיסת הסמים הגדולה ביותר בהיסטוריה של אוסטרליה. זה קרה בקיץ 2016, במהלך קרוז יוקרתי על ספינת הפאר Sea Princess, אותו דאגו השתיים לתעד ברשתות החברתיות, מבלי לדעת שביעד האחרון מחכה להן המשטרה. חלק מהסמים נמצאו גם אצל אנדרה ז'ורג' טמיין שהפליג בחברתן של צמד הקנדיות הצעירות.

כעת, הודו רוברג' בת ה-23 וטמיין בן ה-64 באשמה, והם אמורים לעמוד בקרוב למשפט. לגאס בת ה-29, כוכבת פורנו לשעבר, כבר נשפטה לעונש מאסר של ארבע שני וחצי בכלא על הברחת הסמים. "הבכתי את המשפחה שלי, את החברים שלי ואת עצמי", אמרה. "כואב לי שאת השנים שאמורות היו להגדיר אותי כאישה אבלה בבית כלא".

עוד בנושא:

מסע תענוגות - לכלא: היפהפיות שהבריחו קוקאין בשווי 30 מיליון דולר בקרוז
"החזאית הסקסית של ארגנטינה" ביטחה את ישבנה ב-100 אלף דולר
בחיים לא תנחשו בת כמה הסבתא שלא מפסיקה לקבל הצעות נישואים (או סקס)

איזבל לגאס. צילום מסך
באה על עונשה. לגאס/צילום מסך

רוברג' סיפרה שניסתה להבריח את הקוקאין לתוך סידני, כדי לשלם חוב שהיה לה לאדם ששמו לא פורסם. הקרוז עצמו עלה כ-22 אלף דולר, מה שהדאיג את אביה. "מי משלם על החופשה היקרה הזו?" תהה בפני בתו, שעזבה את הלימודים שלה לטובת השיט המפואר.

חברים תיארו אותה כבחורה שכל מה שמעניין אותה זה כסף. "היא היתה אישה שטחית, יפה ומושכת, אבל היא רק רצתה כסף ואנשים עם כסף", אמר אחד מבני זוגה לשעבר. "היא היתה נכנסת לקשרים עם גברים מבוגרים כי היו להם מכוניות וכוח כדי להעניק לה את סגנון החיים שרצתה. הכסף הכתיב את חייה, ואם היא הבריחה סמים זה מראה כמה שכסף לא יכול לקנות אושר".

אשר לטמיין, בתקשורת הבריטית תיארו אותו כ"מתבודד בלי משפחה, שחי בדירה קטנטנה בפרבר של מונטריאול". עדיין לא ברור הקשר שלו לשתי הצעירות.

שלושת האשמים נעצרו על ספינת התענוגות שיצאה מסאות'המפטון שבאנגליה לכיוון סידני, ועליה היו כ-2,000 אורחים. בסופו של דבר, זוהתה הספינה על ידי משטרת הגבול, בשיתוף פעולה של סוכנים קנדים וניו זילנדים, כחלק מרשת סמים גדולה עוד יותר.

מלינה רוברג'. אינסטגרם, אתר רשמי
המשפט ייערך בקרוב. רוברג'/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully