וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: הכלבה קאיה של משפחת נתניהו הלכה לעולמה

הכלבה שאומצה על ידי משפחת נתניהו ב-2016 הלכה לעולמה, לאחר שהניתוחים והטיפולים שעברה בעקבות פריצת דיסק ממנה סבלה - לא שיפרו את מצבה. ראש הממשלה נתניהו: "אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים - ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה"

אבנר, יאיר ושרה נתניהו עם הרכש החדש למשפחה, הכלבה קאיה. פייסבוק, צילום מסך
משפחת נתניהו: יאיר, שרה ואבנר לצד קאיה/צילום מסך, פייסבוק

הכלבה קאיה שאומצה על ידי משפחת נתניהו בשנת 2016, הלכה היום (שני) לעולמה. בפוסט שהעלה היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסוק שלו, כתב כי שורת הטיפולים שעברה, בהם ניתוחים, טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן כדי לסייע לה להתמודד עם פריצת דיסק שעברה - לא צלחו.

"שלשום באנו כולנו - רעייתי שרה, יאיר ואבנר - להיפרד ממנה", כתב נתניהו. "כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו. למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה".

הפוסט שהעלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו"

"בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים - ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה", הוסיף ראש הממשלה. "קאיה הייתה חלק ממשפחתנו".

קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. "כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו, ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יאיר, אבנר, שרה ובנימין נתניהו עם הכלבה קאיה בהדלקה נר חנוכה, ב-10 בדצמבר 2015. עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו, אתר רשמי
"הכניסה אושר למשפחתנו". קאיה בהדלקת נרות עם משפחת נתניהו/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

בחודש דצמבר לפני שנתיים, ח"כ שרן השכל (הליכוד), ננשכה על ידי קאיה, ובעקבות כך הגישה על שולחן הכנסת הצעת חוק לשינוי תקנות ההסגר של כלבים, שמטרתה למזער את משך הזמן שבו מצוי בעל החיים בבידוד. קאיה אומצה על ידי משפחת נתניהו לאחר שננטשה על ידי בעליה הקודמים.

בתקרית המדוברת קאיה נשכה את ח"כ שרן השכל ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, אור אלון, בטקס הדלקת נרות לחברי סיעת הליכוד בבית ראש הממשלה. שניהם קיבלו טיפול רפואי במקום. כנראה שההמון הלחיץ את הכלבה והיא נשכה אותה בזמן משחק. ראש הממשלה ליווה את השכל וחבשו את ידה.

בחודש יולי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, נאלץ אתמול להגיב על פוסט שפרסמה גולשת בפייסבוק, שבו טענה כי הוא סירב לאסוף את צואתה של כלבת המשפחה קאיה בגינת הכלבים שבה טייל איתה, וכי כשביקשה ממנו לעשות זאת - הניף לעברה אצבע משולשת. "מדובר באישה שכדרך קבע - בכל פעם שהיא רואה את יאיר נתניהו או בן משפחה אחר מטיילים עם הכלבה קאיה - פונה אליהם ללא כל סיבה, מטרידה, מעירה הערות פוגעניות ונוהגת באגרסיביות ללא כל אינטראקציה מצידם", נמסר מטעמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully