וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ההורים שהתחננו בשידור למצוא את בתם רצחו אותה וביתרו את גופתה

27.2.2018 / 0:01

ב-2013 קייסי וסנדי התארחו בתוכנית של ד"ר פיל וביקשו סיוע במציאת בתם המאומצת אריקה פארסונס הנעדרת. ב-2016 התברר כי השניים רצחו אותה אחרי התעללות של שנים וניסו להחביא את גופתה

Who Has Erica Parsons -- Dr. Phil

בסרטון - ההורים בתוכנית של ד"ר פיל

ארה"ב מזועזעת ממקרה רצח מצמרר במיוחד: כמעט שבע שנים מאז שאריקה פארסונס בת ה-13 נעלמה וחמש שנים אחרי שהוכרזה כנעדרת, הוריה המאמצים, קייסי וסנדי פארסונס, נמצאו בשבוע שעבר אשמים ברצח אכזרי של הילדה וביתור גופתה אחרי שהעבירו אותה מסכת של התעללות במשך שנים - כך דווח ברשת CBS.

עוד באסור לפספס

האם נמצאה ההוכחה שראש ממשלת קנדה הוא בנו של פידל קסטרו?
אחיות בנות 15 ו-12 תיעדו את עצמן קופצות אל מותן מהקומה העשירית - במסגרת משחק רשת חולני

אריקה פארסונס. צילום מסך,
אריקה פארסונס/צילום מסך

גופתה של אריקה נמצאה בדרום קרוליינה בספטמבר 2016, חמש שנים לאחר שנעלמה במפתיע. הוריה המאמצים של הילדה, שנמצאים כבר בכלא בשל עבירות של העלמות מס וצווארון לבד, הודו בחקירתם וחשפו היכן טמנו את הגופה בשטח שבבעלות המשפחה לאחר שרצחו אותה ב-2011. ההורים המתעללים נמצאו אשמים על ידי חבר המושבעים ברצח מדרגה ראשונה, התעללות קשה בילדה, הסתרת גופה ושיבוש הליכי חקירה. כך על פי התקשורת המקומית.

אבל זה לא הכול: אביה של הילדה, סנדי פארסונס, הודה שהוא כלא את אריקה האומללה בארון, הכה אותה עם אבזם של חגורתו, עיקם את אצבעותיה וחנק אותה. בני הזוג אפילו לא דיווחו שאריקה נעדרת עד 2013, אז החליט הזוג להופיע ביוזמתו בתכנית האירוח הפופולארית של ד"ר פיל וביקש עזרה מהציבור בחיפוש אחר בתם.

צפו באמא המאמצת של אריקה מספרת מה קרה "ביום האחרון שראתה אותה בחיים"

מניתוח שבוצע בגופתה של אריקה עלה כי הילדה המסכנה סבלה מתת תזונה ועצמות שבורות בכל חלקי גופה. אריקה חייתה עם הוריה המאמצים ברוואן קאונטרי משנת 2000 עד הזמן שהיא נעלמה ב-2011, כך שייתכן שהיא עברה שנים של התעללות עד שהיא נרצחה מבלי שאיש ידע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully