וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה ההוכחה שראש ממשלת קנדה הוא בנו של פידל קסטרו?

26.2.2018 / 0:11

על פי השמועה ההזויה, בנו של שליט קובה לשעבר כתב במכתב ההתאבדות שלו שג'סטין טרודו הוא אחיו למחצה. הממשלה הקנדית נאלצה להכחיש את הדיווחים, שמועלם לא אושרו גם על ידי הקובנים

רויטרס

בסרטון - ההודעה על מותו של פידל קסטרו

סיפור מוזר מאוד עלה לכותרות לאחרונה בקנדה, לפיו ראש הממשלה ג'סטין טרודו הוא לא אחר מבנו של פידל קסטרו. השמועה החלה לרוץ ברשת לאחר התאבדותו של פדליטו, בנו של שליט קובה לשעבר בתחילת החודש, לאחר שנטען כי הוא השאיר מאחוריו מכתב בו סיפר כי הוא למעשה אחיו למחצה של טרודו.

אנשים רבים נזכרו שלאחר מותו של קסטרו ב-2016, טרודו נשא לכבודו הספד ושיבח אותו על פועלו במשך השנים (מעשה שהעולם לא ממש ראה בעין יפה) - תמונות של טרודו השוו לתמונות של קסטרו הצעיר והדמיון ביניהם היה יותר מחשוד. לכך התווספו השמועות על ביקור של אמו של ראש הממשלה הצעיר בקובה סמוך ללידתו וכך נולדה לה תיאוריית הקונספירציה שתפסה תאוצה עד שהממשלה הקנדית נאלצה לפרסם הכחשה רשמית גורפת.

עוד בנושא
הישבן של ראש ממשלת קנדה משגע את העולם
איוונקה טראמפ התאהבה ברה"מ הקנדי? צפו בו מתפשט וגם אתם תתאהבו

פידל קסטרו וג'סטין טרודו. GettyImages
דומים? טרודו וקסטרו/GettyImages

דובר מטעם הממשלה פרסם הבהרה לפיה טרודו נולד ב-25 בדצמבר 1971 כבנם של ראש הממשלה המנוח פייר טרודו ואישתו, מרגרט. הוא נולד קצת יותר מתשעה חודשים לאחר שנישאו ולמעלה מארבע שנים לפני שמרגרט הגיעה לביקור ראשון ומאוד מתוקשר בקובה ונפגשה עם פידל. מעבר לזה, על פי מומחים זה בלתי אפשרי שביקור קודם של אשת ראש הממשלה דאז בקובה היה עובד מתחת לרדאר.

מעבר לזה, בתקשורת הקובנית כלל לא דווח על מכתב התאבדות שהשאיר אחריו פידליטו. שעל פי הדיווחים במדינה, התאבד אחרי שסבל במשך זמן רב מדיכאון.

כל ההכחשות האלה מאוד נחמדות, אבל איך תסבירו את הדימיון הלא הגיוני הזה בין טרודו וקסטרו הצעיר?

פידל קסטרו וג'סטין טרודו. GettyImages
פידל קסטרו וג'סטין טרודו/GettyImages

תודו שזה קריפי לגמרי

פידל קסטרו וג'סטין טרודו. GettyImages
פידל קסטרו וג'סטין טרודו/GettyImages

ג'סטין התינוק בזרועותיו של פידל קסטרו - זו ההוכחה הסופית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully