וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרשויות נמאס והם יוצאים למלחמה בתופעת החשפניות בהלוויות

12.3.2018 / 10:19

באזורים כפריים בסין נוהגים להשתמש בחשפניות כדי "לעודד את משפחת המנוח". בטאיוואן התופעה מוכרת ומקובלת, אך בסין נלחמים בכל הכח בתופעה שלטענתם "משחיתה את ערכי החברה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה שכרה חשפניות שיופיעו בהלוויית בעלה/צילום חובבים, יוטיוב

זה קרה כבר בטאיוואן ועכשיו מסתבר, התופעה הגיעה לסין: האימפריה מהמזרח הרחוק החלה לנקוט באמצעים חמורים נגד תופעה שלנו נראית הזויה - חשפניות הלוויות. כן, קראתם נכון. המנהג המוזר הזה, שבסין הוא לא חוקי ונתפס כ"משחית את ערכי החברה", עדיין מהווה בעיה עצומה באיזורים הכפריים בעיקר, שם מאמינים שבמקום לשקוע באבל, משפחת המת זקוקה לקצת בידור כדי לשפר את המורל ואין כמו חשפנית טובה כדי לעשות את העבודה.

עוד בנושא:

50 חשפניות בלבוש חלקי: האם זו ההלוויה הסקסית בכל הזמנים?
מתהפך בקברו: אישה הזמינה חשפניות לטקס הלוויה של בעלה

חשפניות הלוויה. צילום מסך,
זה גבר או אישה? בכל מקרה התופעה אסורה/צילום מסך

בעוד שבטאייוואן הנוהל המוזר הזה מתקבל בהבנה, בסין ממש לא אוהבים את התופעה ושר התרבות אמר בחודש שעבר כי הוא שם לעצמו למטרה למגר את התופעה של חשפניות, פורנוגרפיה בוטה וכל הופעה וולגרית בהלוויות, חתונות או התאספויות מסורתיות אחרות. הרשויות המקומיות החלו לדכא את ההופעות למבוגרים ב-2006 וביצעו ניסיון נוסף ב-2015, אך מסתבר שהיא עדיין קיימת. במסגרת הניסיונות של הממשל למגר את התופעה, בסין מעודדים אנשים להתקשר לקו מיוחד כדי לדווח על "פשעי הלוויות" בתמורה לתגמולים כספיים.

לפני שלוש שנים שר התרבות של סין אפילו ערך "רשימה שחורה" של אנשים או מקומות עבודה שממשיכים לנקוט במנהג הזה. אחת הקבוצה שנמצאת ברשימה השחורה היא קבוצה שנקראת "רד רוז סונג" ושביצעה מופע סטרפטיז אחרי הלוויה של איש זקן בצפון הביי בפברואר 2015. אותה קבוצה של רקדנים הורידה את הבגדים לאחר ההלוויה וביצעה שיר מסורתי וזה לא עבר בשתיקה. אחד מראשי הקבוצה נענש ב-15 ימי מעצר ונקנס ב-11,300 דולר לאחר שרשויות החוק התערבו. מה אתם אומרים, איך הממשלה בישראל היתה מגיבה למנהג כזה? והאם כדאי לשקול את יישומו גם אצלנו?

עוד באותו נושא

המבחן הרוסי להאקרים: פרצו לאתרים בזמן שחשפניות מסיחות את דעתכם

לכתבה המלאה

ככה זה נראה בטיוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully