וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתהפך בקברו: אישה הזמינה חשפניות לטקס הלוויה של בעלה

אישה שהחליטה להיפרד מבעלה המת בדרך מקורית במיוחד, הזמינה חשפניות שרקדו בלבוש מינימלי מסביב לארון הקבורה שלו. "הוא תמיד אהב נשים", הסבירה את המעשה הביזארי, שמסתבר שהוא לא כל כך נדיר במדינה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה שכרה חשפניות שיופיעו בהלוויית בעלה/צילום חובבים, יוטיוב

אתם מגיעים ללוויה. האווירה כבדה ומאופקת, קולות בכי חנוקים נשמעים ממקומות שונים בבית הקברות, אנשים רבים ניגשים לנחם את בני משפחתו של המנוח ושתי חשפניות מגיעות ומתחילות לרקוד סביב ארונו של המת. רגע, מה?

הסצנה הביזארית הזאת התרחשה לפני מספר ימים בלוויה שהתקיימה בעיר טאיפיי בטאיוואן, והיא מומנה ונהגתה על ידי אלמנתו של המנוח. החשפניות הגיעו למקום ברכב מקושט עם אורות צבעונים והחלו לרקוד סביב ארון הקבורה כשלגופן הלבשה תחתונה בלבד, והן נועלות מגפיים גבוהים.

האלמנה, שבפרסומים השונים זוהתה רק כ"גברת ג'יאן" סיפרה שבעלה שמת מהתקף לב תמיד אהב נשים והיא החליטה לכבד אותו בריקוד אחרון בהחלט, אבל נראה שמדובר בתירוץ עלוב למדי: על פי מסורת שהחלה בשנות ה-70 בטאיוואן, חשפניות שמגיעות ללוויה מרמזות בדרך כלל על קשריו של המנוח עם המאפיה. למעשה, מסתבר שהזמנת חשפניות להלוויות במדינה היא כה נפוצה, עד שהיא זכתה לסרט דוקומנטרי משלה.

הסרט נעשה בשנת 2011 על ידי מארק ל. מוסקוביץ, אנתרופולוג מאוניברסיטת דרום קרוליינה, שחקר את התופעה המוזרה וגם תיעד אותה. בסרט שנקרא "רוקדים בשביל המתים: חשפניות ההלוויות בטייוואן", הוא חשף את התופעה, ריאיין את הבנות והציג אותן בפעולה. בראיון שהעניק לאתר io9 הוא הסביר כי מדובר בעצם במסורת שהייתה נפוצה בעיקר באזורים הכפריים של המדינה. "בטייוואן, כל האירועים בציבור צריכים להיות מגרים ורועשים כדי להצליח, החל מהליכה לחוף הים ועד ללוויות", הסביר מוסקוביץ.

מסתבר שלפי המסורת במדינה, רקדניות סקסיות נשכרות לא פעם בכדי למשוך קהל לארועים המוניים - וכך גם להלוויות. האמונה היא שככל שיגיעו יותר אנשים להלוויה, כך יגדל הכבוד שיוענק למת בעולם הבא. לחשפניות יש שירות הסעות משלהן, שנקרא "רכבי פרחים ממונעים", ומדובר למעשה במשאיות פתוחות שמצוידות במוט חשפנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully