וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולות החייאה באישה כבת 60 שחולצה משריפה בדירה בירושלים

כוחות חילצו את האישה מדירה שעלתה באש בשכונת בית גן בעיר כשהיא ללא הכרה ומצבה אנוש. כוחות משטרה וכיבוי פינו את דיירי הבניין ופועלים במקום לכיבוי הלהבות. לא ידוע על נפגעים נוספים באירוע

שריפה בדירה בשכונת בית וגן בירושלים, 25 בפברואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
כוחות כיבוי פועלים במקום. שכונת בית וגן, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

אישה כבת 60 חולצה הבוקר (ראשון) כשהיא פצועה באורח אנוש משריפה בדירה ברחוב בית וגן בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו באישה כשהיא מחוסרת הכרה וביצעו בה פעולות החייאה במקום. כוחות משטרה וכיבוי פינו את דיירי הבניין ופעלו במקום לכיבוי הלהבות. האישה פונתה לבית החולים שערי צדק שבעיר כשהיא מונשמת ומורדמת.

החובש דני רוטנברג שהיה בזירה סיפר כי "ראינו עשן סמיך שיוצא ממרפסת הדירה בקומה הראשונה. הכבאים חילצו מהדירה אישה מחוסרת הכרה, עם כוויות בדרגה ג' בכל חלקי הגוף ולאחר ששאפה עשן. הענקנו לה טיפול מציל חיים וביצענו פעולות החייאה. כשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה אנוש".

עוד בוואלה! NEWS:
נהג כבן 50 נהרג בהתנגשות רכבו בפרה שעמדה על הכביש בגליל
יותר מ-10,000 הפגינו בת"א נגד גירוש הזרים: "הם זכאים לעזרה"
חשד לפגע וברח: בן 62 נדרס למוות בכביש 2 בסמוך לג'סר א-זרקא

שריפה בדירה בשכונת בית וגן בירושלים, 25 בפברואר 2018. חטיבת דובר המשטרה
ירושלים, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

בסמוך לשעה 6:40 התקבל הדיווח על השריפה בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים, על שריפה שפרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין בן ארבע קומות. למקום הוזנקו ארבעה צוותי כינוי וחילוץ, וכן סיוע של מנוף. במקביל, כוחות משטרה סגרו את צירי התנועה המובילים למקום.

צוותי הכיבוי הבחינו בדירה הבוערת, נכנסו אליה ואיתרו את האישה כשהיא ללא הכרה. בזמן חילוץ הלכודה פעלו לוחמי הכיבוי לכיבוי הלהבות ולמניעת התפשטות האש והעשן לכלל הבניין. באגף החקירות של כבאות והצלה ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully