וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה מזעזעת: אלפי בחורות רוסיות מוכרות את בתוליהן למרבה במחיר

28.2.2018 / 10:04

צעירות רבות, חלקן אפילו לא בנות 18, מאותרות על ידי סוכנים שמושכים אותן לפורומים עם שמות כמו "מועדון הבתולות הנואשות", שם הן משודכות לאנשי עסקים עשירים. סיפורה של תעשייה נוראית

Cinderella Escorts

תופעה נוראית שוטפת בימים אלה את רוסיה, שם התקשורת המקומית מדווחת על אלפי בחורות צעירות (חלקן אף מתחת לגיל 18) שמוכרות את בתוליהן ברשת למרבה במחיר. "סוחרי מין" מושכים אותן באמצעות מערכת משוכללת ומשומנת, משדכים אותן לאנשי עסקים עשירים ומרוויחים על העסקאות המזעזעות עמלה שמנה, לפעמים בגובה עשרות אלפי יורו.

עוד בנושא

בתולה מכרה את הפעם הראשונה שלה ב-2.3 מיליון אירו
מכרה את הבתולין ברשת תמורת אייפון - וכמעט נאנסה

בחורות רוסיות מוכרות בתולין. צילום מסך
פוסט של בחורה המוכרת את בתוליה/צילום מסך

וזו לא הדרך היחידה בה מכירת שירותי המין הזו מתבצעת. גם הנשים בעצמן מפרסמות את האופציה לרכוש את "הזכויות ללילה הראשון" שלהן בפורומים ובאתרי היכרויות. הפורומים הללו מחזיקים בשמות שמספרים את כל הסיפור, כמו "מועדון הילדות הרעות" ו"מועדון הבתולות הנואשות", והם מהווים פלטפורמה עבור אותן בחורות לשווק את גופן תמורת מחירים גבוהים.

"מחפש בתולה מתחת לגיל 19", נכתב באחד הפוסטים בפורום שכזה, "חכמה, יפה, מקסימה ומכל רחבי רוסיה. אשלם על כרטיסים למוסקבה וחזרה. מעוניין בנשים שנראות כך (לפוסט צורפה תמונה של בחורה בבגדים סקסיים ובפוזה חושפנית)". בפוסט אחר נכתב: "מרינה מכרה את בתוליה ב-1.5 מיליון רובל (כ-90 אלף שקל), וקנתה לעצמה דירה נהדרת".

בחורות רוסיות מוכרות בתולין. צילום מסך
"הגיל המושלם הוא 17, 18"/צילום מסך

חלק מהבחורות, שנדרשות להציג הוכחה רפואית כי מעולם לא עשו סקס לפני המכירה, מנסות לנצל את האפשרות הזו כדי לפתור סיטואציות מסובכות או טרגיות אליהן נקלעו, כמו אנסטסיה בת ה-20 שהציעה למכור את הבתולין שלה כדי לגייס כסף לטיפולים נגד סרטן עבור אמא שלה. עבור אחרות, מדובר בסך הכול בהזדמנות לעשות כסף: "במקום פשוט לאבד את הבתולין", כתבה אחת מהן, "עדיף שארוויח מזה כסף".

אישה שלפני שבע שנים מכרה את בתוליה תמורת כ-35 אלף שקלים, על מנת לממן לעצמה ניתוח פלסטי, עובדת כעת כסוכנת עבור בחורות שרוצות לעשות כמוהה, ונעזרת ממערך סקאוטינג שמגלה מועמדות מתאימות. "בממוצע, הנשים מקבלות כ-15 אלף ש"ח, וזה תלוי בגיל שלהן ובהופעתן החיצונית והגיל המושלם הוא 17, 18", דווח ברוסיה, "כל סוכן מוכר כ-10 בתולות ומרוויח קרוב ל-20 אלף ש"ח בחודש".

בחורות רוסיות מוכרות בתולין. צילום מסך
תופעה נוראית. עוד פוסט בסגנון/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully