וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמי גילון בהפגנה נגד השחיתות: נתניהו מפקיר את ביטחון ישראל

24.2.2018 / 23:24

ראש השב"כ לשעבר תקף את ראש הממשלה במהלך ההפגנה השבועית בתל אביב, שאליה הגיעו כ-1,500 איש. "'אגו מניאק' שמקריב את ביטחון המדינה", אמר. הוא דחק בכחלון להתפטר מהממשלה

צילום: ניב אהרונסון

כ-1,500 איש הפגינו הערב (שבת) בתל אביב נגד השחיתות השלטונית ברקע חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וההמלצות להעמידו לדין בעבירות של שוחד. בין הנואמים היה ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון, שתקף בחריפות את נתניהו וקרא לשר משה כחלון לפרוש מהממשלה.

"אינך כשיר בשום פנים לקבל החלטות גורליות עבור עם ישראל", פנה גילון לנתניהו. "לפני שלוש שנים, בהפגנה אחרת מול ביתך, זמן רב לפני שנחשפו הפרשות, כינתי אותך 'אגו מניאק' והותקפתי מכל עבר שאני מעז לכנות ראש ממשלה כך. הוכחת לכל בר דעת שהיית ונשארת 'אגו מניאק' המפקיר את ביטחונה של המדינה על מזבח האגו שלך. ההיסטוריה שכה חשובה בעינך לא תסלח לך על כך. למען העתיד, תתפטר כאן ועכשיו".

לקריאה נוספת בנושא
יישאל על שלוש פרשות: המשטרה רוצה לחקור את נתניהו בתחילת השבוע
"הייתה לו אובססיה לתיעוד": מרוץ המשטרה למציאת "יומני ניר חפץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתניהו לא כשיר לקבל החלטות גורליות". גילון במהלך ההפגנה בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילון הודה כי הצביע בבחירות האחרונות עבור מפלגת כולנו, שבראשה עומד כחלון. "אתה אדם אינטליגנטי ובעל אינטגרטי, מה גורם לך להפוך לקרנף המוותר על יושרתו?", אמר גילון. "המבוכה והמבולקה קשורה הרי באדם אחד, ביבי. פנה לחבריך בליכוד, בחרו ראש ממשלה אחר והקואליציה תשרוד את תום הקדנציה. בידך המפתח להציל את עם ישראל מעונשו של ביבי ולהחזיר את השפיות לחיינו. עשה זאת ותירשם לעד על דפי ההיסטוריה. לא תעשה זאת, ותישאר תמונה על הקיר במסדון לשכת שר האוצר".

בין הנואמים הנוספים היה גם תת-אלוף (במיל') נחמיה דגן, קצין חינוך ראשי לשעבר. הוא אמר כי הוא סבור שאפשר לסמוך על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שאמור לקבל הכרעה אם להגיש כתב אישום נגד נתניהו. "איש ישר שאני מכיר אישית", אמר. "אני חושב שאפשר לסמוך עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully