וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום קוריאה גועשת: "אחותו של מנהיג הצפון בהיריון"

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי קים יו ג'ונג, שהייתה בראש המשלחת למשחקי החורף, הכריזה כי היא מצפה לילד וכי היא נמנעה ממאכלים מסוימים במהלך הביקור. לפי דיווחים, זה יהיה ילדה השני

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

קים ג'ו-יונג, אחותו של מנהיג קוריאה הצפונית, ביקרה בדרום בתחילת החודש בעודה בהיריון עם ילדה השני - כך דיווחה התקשורת המקומית בקוריאה הדרומית. לפי הדיווחים, שמתבססים על גורמים אנונימיים, קים עצמה הכריזה על כך במהלך שלושת ימי הביקור שלה בשכנה מדרום, כשהיא נמנעה ממאכלים מסוימים וממעילה צצה בטן היריונית.

דובר מטעם משרד האיחוד בסיאול אמר כי ממשלת קוריאה הדרומית אינה יודעת דבר על ההיריון של אחותו של הרודן בת ה-30. "אנחנו לא יודעים על דבר", אמר לסוכנות הידיעות יונהאפ. "זאת עמדתה של ממשלת קוריאה הדרומית".

לפי העיתון קוריאה הרלד, לשכת הנשיאות מסרה כי "אין תגובה" בתשובה לשאלות הכתבים. גורם ממשלתי אישר את השמועות, אך גורם מודיעיני שצוטט על ידי יונהאפ אמר: "אני לא יכול לאשר".

קים התקדמה בצמרת המשטר בפיונגיאנג בשנים האחרונות ונראתה לצד אחיה, קים ג'ונג און, בשורת אירועים. מאז ביקורה במשחקי החורף בפיונגצ'נג היא זכתה בתשומת לב עולמית, אולם מעט מאוד פרטים ידועים על הנכדה הצעירה ביותר של מייסד השושלת בקוריאה הצפונית. ככל הידוע, היא הייתה בהיריון ראשון ב-2015, אבל מינו של הילד לא ידוע.

לקריאה נוספת בנושא
ברגע האחרון: צפון קוריאה ביטלה מפגש עם סגן נשיא ארה"ב
קים קיבל בחום את אחותו: "להמשיך באווירת הפיוס עם הדרום"

קים יו ג'ונג, אחותו של מנהיג קוריאה הצפונית, במפגש עם נשיא קוריאה הדרומית, מון ג'ה-אין, פברואר 2018. רויטרס
קים יו ג'ונג ונשיא קוריאה הדרומית, בתחילת החודש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully