וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב מסרב להאמין": ההרוגה בקריסת המנוף הובאה למנוחות

21.2.2018 / 17:53

בן זוגה של נטע רוטמן ביקש מהנוכחים למחוא כפיים לזכרה במקום דקה דומייה ולהניח על קברה פרחים. "היא רמזה שהיא אוהבת כל כך פרחים ואולי אביא לה. השבתי שאביא לה בהלוויה". אחיינה תום ספד לה ואמר "תמשיכי להפיץ אור בשמיים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

כ-200 בני אדם ליוו היום (רביעי) למנוחות את נטע רוטמן שנהרגה ביום ראשון מקריסת מנוף על רכבה בכפר סבא. בן זוגה של רוטמן אלון מאורי ביקש מהנוכחים בבית העלמין "מנוחה נכונה" בעיר למחוא כפיים במשך דקה לזכרה, וסיפר שבנו אמר לו שהמחווה תהיה מתאימה יותר עבורה מאשר דקת דומייה. "נטע לא פעם רמזה שהיא אוהבת כל כך פרחים ואולי אביא לה", סיפר. "תשובתי הייתה שאביא לה פרחים להלווייה, אז הבטחות צריך לקיים והיום הבאתי מאה פרחים".

מאורי ביקש מהנוכחים לקחת כל אחד פרח ולהניח באדנית הסמוכה לקברה הטרי של רוטמן. "הגשמנו וחשבנו שראינו את הכול, אך לא לקחנו בחשבון את השנייה, שנייה שבכוחה עוצרת עולם", המשיך בהספדו. "לאורך הדרך אספת חברים, את כל השנים עלייך לא רואים, רצינו עולם מלא בהבנה, אבל לא שמנו לב לשנייה, שנייה שעוצרת עולם באמצע העלייה. רק בשישי תכננו חופשה עם חברים, התרגשת לקראת הנסיעה לווינה, אך לא שמת לב לאותה שנייה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיק 4000: מנכ"לית בזק ובכיר נוסף בחברה מובאים להארכת מעצר
רגב הגנה על נתניהו: "חשד חמור נגד הגננת שנתנה לו עוגיה"
נתניהו לשרים בפתח ישיבת הקבינט: "עסקים כרגיל"

הלוויתה של נטע רוטמן, כפר סבא, 21 בפברואר 2018. שלומי גבאי
ארונה של רוטמן בבית העלמין בכפר סבא, היום/שלומי גבאי

"הלב מסרב להאמין שזה יום ההולדת האחרון שנחגוג ביחד", ספדה לרוטמן טלי, חברת ילדותה. "לימדת אותנו על אומץ, על ניצחון הרוח, על מסירות, על התמודדות עם כאב, חודשים ארוכים של שיקום היו עבורנו השראה. ההתגברות לצדנו היא חלק מאתנו, היא שזורה בנו, וצרובה בסיפורים שאנחנו מספרים לילדינו. תמיד אמרו שנטע צריכה להדליק משואה. מדברים עליה כמי שהובילה מהפכה. את מה שנטע נתנה לנו אי אפשר לקחת, את החוט הזה אי אפשר לפרום".

אבי ישראל, יו"ר עמותת "נגישות ישראל" שבה עבדה רוטמן, אמר כי הוא "המום וכואב את לכתה בטרם עת", וסיפר כי ראה בה לא רק עובדת אלא גם חברה. "מבטיח לך שנמשיך בדרכך ונחבק את המשפחה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האלמן - אלון מאורי הלוויתה של נטע רוטמן , כפר סבא, 21 בפברואר 2018. שלומי גבאי
בן זוגה של רוטמן, אלון מאורי/שלומי גבאי

תום, אחיינה של רוטמן, אמר כי הוא זוכר את שיחת הטלפון מאמו שבה בישרה לו על מותה. "נשארתי בלי מילים. מי היה מאמין שלא תזכי להיכנס לדירה החדשה שלך. מי היה מאמין שהכול יקרוס", המשיך. "בשבילי היית מודל לחיקוי. היית אישה שמפיצה אור סביבך. את ואלון זוג מיוחד למרות המוגבלות. היית אמא שניה לילדיו של אלון והיית אחות שנייה לאמא שלי. אתגעגע, והותרת חלל עצום, תמשיכי להפיץ אור גם בשמיים".

נגה, קרובת משפחה נוספת, שהגיעה בטיסה מחו"ל להלווייה אמרה בדברי ההספד שנשאה כי "אין מילים לתאר כמה הלב שבור". היא הוסיפה כי לרוטמן "הייתה אישיות חזקה ואופטימית. היא תרמה המון לחברה. אני מקווה שהזיכרון שלה יישאר בתוך ליבם". משה ספיר, קרוב משפחה שלישי, נשא אף הוא דברי הספד ואמרי כי "בימים האחרונים למדנו כמה נטע הייתה גדולה. כמה עשתה למען האחר. הכול בחיוך, בנתינה ובאהבה למען האחר".

חברותיה  של נטע רוטמן בהלוויתה, כפר סבא, 21 בפברואר 2018. שלומי גבאי
משתתפות בהלווייתה של רוטמן, היום/שלומי גבאי
חברותיה  של נטע רוטמן בהלוויתה, כפר סבא, 21 בפברואר 2018. שלומי גבאי
חברותיה של נטע רוטמן בהלוויתה, כפר סבא, 21 בפברואר 2018/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully