וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב הגנה על נתניהו: "חשד חמור נגד הגננת שנתנה לו עוגיה"

21.2.2018 / 19:15

בנאום במליאת הכנסת התייצבה שרת התרבות לימינו של ראש הממשלה ו"עקצה" את חברי האופוזיציה וכלי התקשורת בשל מה שכינתה שאיפתה להפלתו. "כל רבע שמועה הופכת מיד לכותרת". כחלון: "נחכה להמלצות היועמ"ש"

צילום: ערוץ הכנסת, עירכה: שניר דבוש

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייצבה היום (רביעי) לימינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע ההתפתחויות האחרונות בתיק 4000, וניצלה את נאומה במליאת הכנסת על מנת להגן על שמו. "אני חייבת לעדכן אתכם, רק עכשיו פורסם תיק 7000, חשדות חמורים נגד הגננת שושנה, גננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת במסיבת הסיום של הגן", אמרה בעוקצנות בפתח דבריה. "ברגעים אלה חוקרים האם בשל כך, היא נשארה הגננת עד היום. מחר מן הסתם, יפורסם תצלום גדול של נתניהו והעוגייה בעמוד הראשון של העיתונים".

רגב פנתה לחברי האופוזיציה במליאה והוסיפה "זאת השיטה שלכם - כל רבע שמועה, כל חצי הדלפה, הופכת מיד לכותרת ראשית ולכתב אישום ציבורי". רגב פנתה בדבריה גם לכלי התקשורת ואמרה כי "גם אתם יודעים שנתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל, כמו בפרשת הצוללות ובכל זאת - אתם שמים תמונה שלו בגדול, מייצרים מניפולציה על הציבור. אבל יש לכם בעיה אחת קטנה, הציבור לא קונה את זה".

לקריאה נוספת:
השרה רגב מתייצבת לצד רעיית רה"מ: "חשיפת הקלטת - בושה לעיתונות"

מירי רגב במהלך מליאת הכנסת. צילום מסך, ערוץ הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
"הציבור לא טיפש". רגב, היום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך, ערוץ הכנסת

בנאומה התייחסה לסקר שהציג נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו הבוקר ואמרה כי "34 מנדטים לא קונים את זה - וזה צריך ללמד אתכם שהציבור לא טיפש, כי הציבור מבין שיש כאן מסע ציד מתוכנן ומתוקשר, הציבור רואה את ההשפלה שאתם משפילים את ראש ממשלת ישראל. הציבור גם יודע שאתם עושים זאת במשך 22 שנים וההר הוליד עכבר - ומכל האלף כותרות, לא יצא עד היום אפילו כתב אישום אחד".

היא הוסיפה כי "הציבור יודע עוד משהו - הוא יודע מי מנהל את הביטחון, את הכלכלה ואת מדיניות החוץ שלנו ולכן הוא נותן אמון גדול בראש הממשלה ובליכוד". רגב האשימה את חברי האופוזיציה ואת כלי התקשורת כי אינם מכירים ב"זכות הבסיסית בדמוקרטיה להליך הוגן" וכי "אצלכם כל האמצעים כשרים אצלם למטרה אחת - הפלת נתניהו. לא דאגה למדינה, לא מחויבות לחוק ולמנהל תקין, לא אהבת ישראל, - רק דבר אחד מניע אתכם - שנאת נתניהו".

בסיום נאומה אמרה רגב כי "הכותרות עושות רעש אבל הן לא חלק מתהליך קבלת ההחלטות, המשטרה חייבת לעשות את עבודתה, אבל ההכרעה כמו בכל תיק אחר, מסורה אך ורק לבית המשפט. אז אני ממליצה לכם להפסיק להשלות את החייטים - לא לתפור חליפות מהר מדי, יש לכם עוד הרבה זמן להיות באופוזיציה".

עוד באותו נושא

רגב ניצלה את ישיבת הממשלה לחנופה לנתניהו: "הבאת גאווה"

לכתבה המלאה
מופע החנופה של מירי רגב לרה"מ נתניהו במהלך ישיבת הממשלה: "את האמת צריך להגיד- אתה מנהיג גדול";
נתניהו: "לא אסבול התפרצויות". אתר רשמי
רגב ונתניהו בישיבת ממשלה בחודש שעבר, שבה חלקה לו שבחים/אתר רשמי

בסיור שערך הערב במגדל העמק התייחס שר האוצר משה כחלון להתפתחויות האחרונות בפרשות נתניהו ואותת על כוונתו להישאר בממשלה. לדבריו, "זה לא סוד ואי אפשר להתעלם מהעננה הכבדה והלא נעימה", אמר. "כשרים בממשלה, כאנשי ציבור, אנחנו בתקופה לא סימפטית ולא נעימה אבל מצד שני אנחנו מדינת חוק".

כחלון הוסיף כי "החוק אומר שיש אדם אחד במדינת ישראל שהחוק הסמיך אותו להגיש או לא להגיש כתב אישום - וזה היועץ המשפטי לממשלה. ולכן, מפלגת כולנו שחרטה על דגלה את שלטון החוק, שמירה על בית המשפט העליון, שמירה על המשטרה, שמירה על מבקר המדינה - ננהג בהתאם לחוק ונחכה להמלצות של היועץ המשפטי לממשלה ועד אז נמשיך לעשות רפורמות ונמשיך לפעול למען העם".

(עדכון ראשון: 16:43)

שר החקלאות מסרב להתרגש מההתפתחויות האחרונות בפרשת 4000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully