וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה רגב מתייצבת לצד רעיית רה"מ: "חשיפת הקלטת - בושה לעיתונות"

29.1.2018 / 0:35

שרת התרבות והספורט הביעה תמיכה בשרה נתניהו ואף ציינה כי חשיפת הקלטת בה הביעה זעם על היועץ הבכיר מהווה חדירה למרחב בפרטי. "אין כאן שום סיפור, די עם הרדיפה אחר משפחת נתניהו", אמרה. בנט: "מצפה שהציבור ישפוט את נבחריו על פי מעשים ולא על בסיס רכילויות"

אתר רשמי

כמה שעות לאחר שפורסמה ההקלטה הבלעדית בוואלה! NEWS שבה נשמעת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו זועמת על אחד מיועצי משפחתה, שרת התרבות והספורט מירי רגב מתחה ביקורת על פרסום הקלטת: "הקלטת הזו היא עוד פעולה שמביישת את מקצוע העיתונאות".

"זו חדירה למרחב הפרטי והאינטימי של כל אדם - היא מעשה מכוער ודוחה - ומה הסיפור העיתונאי כאן?! - כלום!", ציינה השרה רגב. "עיתונאים כידוע לא מתעצבנים אף פעם. הם מלאכים - לא מתעצבנים על הילדים, לא על הנשים, לא בעבודה. די עם הרדיפה הזו אחר משפחת נתניהו - אחר שרה נתניהו ואחר הילדים".

לקריאה נוספת:
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות
הטרור שניצח את נתניהו: ההקלטות חשפו את ראש הממשלה ובעייתו
M.A! B.A! הרשת מגיבה לקלטת הזועמת של הגברת נתניהו

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בזמן ביקור טראמפ בישראל. 17 בפברואר 2017. AP
"פעולה שמביישת את עולם העיתונות". רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו/AP

"אין כאן שום סיפור בקלטת הזו", הוסיפה רגב. "חוץ מסיפור אחד בלבד שנמשך כבר 22 שנה - הם רוצים את ראשו של נתניהו כי הם רוצים בהפלת הליכוד והמטרה הזו מקדשת אצלם את כל האמצעים, כולל מסע הציד נגד אשתו שרה וילדיו".

לדברים הצטרף גם שר החינוך נפתלי בנט. "הקלטה חשאית של ראש הממשלה, איש ציבור אבל יותר מכך בן משפחתו על ידי יועץ למטרות רכילות או ניגוח, היא מעשה נבלה והפרת אמון חמורה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. "אני מצפה שהציבור הישראלי ישפוט את נבחרי הציבור על בסיס מעשיהם ולא על בסיס הקלטות ורכילויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מירי רגב בכנס הליכודיאדה באילת, 13 בינואר 2018. ליכודיאדה, מערכת וואלה! NEWS
"חדירה למרחב הפרטי של כל אדם", השרה רגב/מערכת וואלה! NEWS, ליכודיאדה

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כל כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו, ורק משפחת נתניהו.

"לאורך שנים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית, דבר שהתקשורת מעדיפה להעלים יחד עם מגוון פעילויות ציבוריות של הגברת נתניהו, בין היתר עבור ניצולי שואה, חיילים בודדים, ילדים חולי סרטן ומשפחות שכולות.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בישיבת הממשלה השבועית, 28 בינואר 2018. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"מסע ציד אלים ופרוע", נתניהו./מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

"מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים! אין בהקלטה שום עניין לציבור ושום ערך כלשהו, אלא מדובר ברכילות צהובה בלבד שכל מטרתה המשך מסע ההכפשה המרושע נגד משפחת נתניהו".

ראש הממשלה התייחס לפרסום הקלטות רעייתו בעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב: "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי. מה 'התגלית הגדולה' שגילו הפעם? קלטת מלפני תשע שנים שאין בה כלום. האם יש אדם שאף פעם לא מתרגז ואומר כמה מילים שלא התכוון אליהן בעידנא דריתחא?

"אבל רק במקרה של משפחתי ושלי זה משודר בראש החדשות והופך כלי ניגוח בניסיון המתמשך להפלת הממשלה בראשותי שלא בקלפי. זו אותה תקשורת שבמשך עשרות שנים מתעלמת מהפעילות הציבורית העניפה של רעייתי, למען ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות, קשישים וניצולי שואה. הדברים האמיתיים אינם מעניינים את התקשורת, שעושה כל מאמץ להסתיר אותם מהציבור. גם הפעם הניסיון הבזוי הזה לא יצלח. הציבור חכם ומבין היטב מה באמת קורה כאן".

"פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!"

בהקלטה נשמעת שרה נתניהו זועמת על יועץ בכיר של משפחת נתניהו, בתגובה לפרסום ידיעה על פעילותה הציבורית במדור רכילות. הידיעה הקצרה, בת 44 מילים בלבד, פורסמה ב-10 בנובמבר 2009 ועסקה ברעיית ראש הממשלה. הידיעה הייתה בעלת אופי חיובי, החמיאה לנתניהו ופירטה כיצד היא "החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה", באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שבה למדו בניה, יאיר ואבנר.

אלא שאותה ידיעה עוררה את זעמה של נתניהו, ואת הזעם הזה נאלץ לספוג יועץ בכיר למשפחת נתניהו, שעמו שוחחה לאחר פרסום הידיעה וששמו שמור במערכת. הסיבה לזעמה של רעיית ראש הממשלה: הידיעה הקצרה והמחמיאה פורסמה מבלי שצוין בה שהיא פסיכולוגית. פרט לכך, הוטרדה נתניהו גם מהעובדה שבכתבה מצוין ש"תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית".

בהקלטה נשמעת נתניהו מטיחה בצרחות בעובד הבכיר: "פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A - זהו!". בין הצעקות, דורשת נתניהו מהעובד לנזוף בעיתונאי המפרסם על הנוסח, והחלה לצטט מהכתבה - ולגעור. "הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה - נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?!", ומיד לאחר מכן ממשיכה בצעקות: "אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

(עדכון ראשון: 17:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully