וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ בגד באשתו כשעשה סקס עם מלצרית במסדרון - כך טוען יזם בריטי

19.2.2018 / 10:11

נשיא ארצות הברית בגד באשתו הראשונה, איוונה, עם אשתו השנייה, מרלה וזו עובדה ידועה, אולם איש עסקים שעבד איתו בעבר מספר כיצד אשתו תפסה אותו על חם בוגד עם מישהי נוספת

מתוך הטוויטר של The Ray D'Arcy Show, עריכה: ניב מעוז

דונלד טראמפ נתפס על חם כשהוא מקיים יחסי מין עם מלצרית במסדרון במהלך פגישה עסקית בשעות הצהריים - כך טוען היזם הבריטי פיטר דה סאברי, שהפסיד לטראמפ במכרז לרכישת אתר הנופש מאר-א-לגו בפלורידה. דה סאברי בן ה-73, שבעבר היה הבעלים של טירת סקיבו היוקרתית בסקוטלנד, דיבר בפעם הראשונה על חוויותיו מהניסיון לעשות עסקים עם הנשיא האמריקני לעתיד.

דה סאברי טוען בשיחה עם ה"דיילי מייל" שלאחר שהפסיד לטראמפ בניסיון לרכוש את מאר-א-לאגו ב-1985 הוא הוזמן לארוחת צהריים איתו, במהלכה נדונה שותפות אפשרית. דה סאברי הגיע לפגישה עם אשתו השלישית, לנה, בעוד טראמפ הגיע ללא אשתו באותן שנים איוונה. השניים התגרשו ב-1992 לאחר שנחשף הרומן שניהל במשך שנים עם מי שהפכה לאשתו השנייה, השחקנית מרלה מייפלס.

עוד בנושא
למה מלניה טראמפ לא מתגרשת מדונלד טראמפ?
"עורך דינו של טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו לפני הבחירות"

"הגעתי עם כל התוכניות של מה שהייתי מעוניין לעשות במועדון", שיחזר דה סאברי את הפגישה, "פתאום באמצע הארוחה הוא אומר: 'סלח לי, יש לי שיחת ועידה חשובה מאוד', ונעלם. ואז, כעבור דקה, לנה אשתי הלכה לשירותים וחזרה משם מהר מאוד, בפנים נפולות. שאלתי אותה מה קרה היא אמרה: 'פניתי שמאלה והבחורה שמגישה לנו את ארוחת הצהריים היתה עם החצאית שלה למעלה וטראמפ עמד מאחוריה והם עשו סקס באמצע המסדרון".

דונלד טראמפ ורעייתו איוונה, ניו יורק, 1991. AP
טראמפ ואשתו הראשונה איוונה, לפני הגירושים/AP

דה סאברי המשיך וסיפר: "ואז הוא חזר כאילו כלום לא קרה ואמר: 'אנחנו חייבים לעשות את זה ביחד, פיטר', ואני בתמימותי פרטתי בפניו את כל החזון שלי למקום. הוא הבטיח להתקשר אלי בהקדם ולסגור עסקת חמישים-חמישים". אחרי כמה חודשים דה סאברי התקשר לטראמפ ולדבריו "הוא אמר לי: 'פיטר, אהבתי את כל מה שאמרת, זה ממש פנטסטי - אני עושה את כל זה בעצמי. אמרתי לו שהוא בו ז@#@ והוא אמר: 'לא היית צריך לדבר כל כך הרבה'. אז זה הנשיא שיש היום לארצות הברית. לוקח "שיחות ועידה" באמצע האוכל ולא מכבד לחיצת יד".

פיטר דה סאברי ואשתו השלישית לנה. GettyImages
דה סאברי ואשתו לנה/GettyImages

מהבית הלבן טרם הגיבו לטענות של דה סאברי, אולם בשבוע שעבר דווח שמייקל כהן, עורך דינו של טראמפ שילם 130,000 דולר לשחקנית הפורנו סטפני קליפורד שהודתה בעבר כי ניהלה רומן עם טראמפ. כהן טען כי התשלום בוצע מכספו אך סירב להרחיב על הנושא. התקשורת טענה כי התשלום בוצע כחודש לפני הבחירות על מנת להשתיק את הרומן שקרה ב-2006, כשנה לאחר נישואיו למלניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully