וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשרים עסקיים וחבריים אסורים": בכיר ברשות האוכלוסין נעצר

19.2.2018 / 8:14

החשוד נעצר עם אדם נוסף, בתום חקירה בת כמה שבועות של יחידת להב 433. המשטרה חושדת כי ניצל את קשריו עם בעלי עסקים פרטיים ועם עובדים זרים לקידום תועלתו האישית. השניים יובאו להארכת מעצר

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשודים יובאו הבוקר להארכת מעצר. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בכיר ברשות האוכלוסין וההגירה ואדם נוסף נעצרו אתמול בחשד לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, זיוף בידי עובד ציבור ועבירות נוספות. השניים יובאו הבוקר (שני) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. בנוסף למעצר ערכו חוקרי המשטרה חיפוש בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים.

מעצרם של השניים נערך בתום חקירה סמויה בת כמה שבועות ביחידת להב 433 של המשטרה, שעיקרה חשד לעבירות בתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. על פי חשד המשטרה, הבכיר ברשות האוכלוסין ניצל את קשריו עם בעלי עסקים פרטיים ועם עובדים זרים לצורך תועלתו האישית. בהודעת המשטרה צוין כי מדובר לכאורה ב"קשרים עסקיים וחברתיים אסורים", בין החשוד לבין אותם גורמים.

ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה מתנהלת "בסיוע ובתיאום רשות האוכלוסין וההגירה". עוד נמסר כי המשטרה "תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר שתי דחיות: משרד הביטחון ביצע ניסוי מוצלח במערכת "חץ 3"
"הותירה מורשת של נגישות": נטע נהרגה מנפילת מנוף על רכבה בכפר סבא
הוארך מעצר בכירים בבזק ומקורבים לרה"מ; נתניהו צפוי להיחקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully