וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטה לשער הנגב: צה"ל תקף תשתית תת קרקעית ברצועה

19.2.2018 / 7:35

לאחר שהרקטה שנורתה אל עבר ישראל התפוצצה בשטח פתוח תקפו מטוסי חיל האוויר בדרום הרצועה, בלילה השני ברציפות. דובר צה"ל "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה, מעל ומתחת לקרקע"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

צה"ל תקף הלילה (שני) ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה אמש שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. על פי הודעת דובר צה"ל, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו "תשתית תת קרקעית" בדרום הרצועה. בהודעה נמסר עוד כי "צה"ל ימשיך לפעול על מנת לאפשר בטחון לאזרחי ישראל, בכל האמצעים העומדים לרשותו" וכי "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה, מעל ומתחת לקרקע".

עם שיגור הרקטה אמש הופעלה התרעת "צבע אדום" בתחומי המועצה וכן בעיר שדרות. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים בעקבות השיגור, שהתרחש יממה לאחר שרקטה פגעה בגג בית ביישוב בשער הנגב. בעקבות הפגיעה במוצאי שבת נגרם נזק למבנה אך לא היו נפגעים. צה"ל פתח בסדרת תקיפות בעזה לאחר השיגור, שנמשכו אל תוך הלילה.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר שתי דחיות: משרד הביטחון ביצע ניסוי מוצלח במערכת "חץ 3"
"הותירה מורשת של נגישות": נטע נהרגה מנפילת מנוף על רכבה בכפר סבא
הוארך מעצר בכירים בבזק ומקורבים לרה"מ; נתניהו צפוי להיחקר

מוקד ההפצצות של צהל בשכונת זייתון ברצועת עזה, 18 בפברואר 2018. Safa, מערכת וואלה! NEWS
המנהרה בשכונת זייתון לאחר תקיפת צה"ל, שלשום/מערכת וואלה! NEWS, Safa

בתקיפות שנערכו בלילה שבין ראשון לשבת פגעו מטוסי חיל האוויר וכן טנקים של חיל שריון ב-18 יעדים של חמאס. בהודעת דובר צה"ל נמסר אז כי התקיפה כללה מנהרה התקפית בשכונת זייתון במזרח העיר עזה, שמונה מטרות ב"מתחם צבאי של חמאס באזור נצרים" וכן "תשתית לייצור אמצעי לחימה ואימונים". עוד צוין כי שתי עמדות תצפית של חמאס הותקפו בירי פגזי טנק.

סבב התקיפות החל עוד במוצאי שבת לאחר שבשעות הצהריים התפוצץ מטען חבלה על גדר המערכת בדרום הרצועה ופגע בארבעה חיילים, שניים מהם נפצעו קשה ושניים בינוני. בתגובה תקף צה"ל שישה יעדי טרור ברצועה, ובהמשך שוגרו רקטות אל עבר שטח ישראל - אז נפגע הבית במועצת שער הנגב.

במהלך התקיפות ברצועה אתמול בלילה הושמעו אזעקות ביישובים ברחבי הנגב המערבי, בשדרות ובאשקלון. לקראת בוקר הודיע הצבא כי מדובר באזעקות שווא וכי לא זוהו כל שיגורים אל עבר שטח ישראל.

עוד באותו נושא

צבע אדום בשדרות ובשער הנגב: רקטה נחתה בשטח פתוח במועצה

לכתבה המלאה
רקטה נחתה במועצה האזורית שער הנגב, נזק נגרם לבית, פברואר 2018. שי מכלוף
אזור נפילת הרקטה במוצאי שבת/שי מכלוף

האזינו לריאיון עם תא"ל (במיל') צביקה פוגל על הירי מעזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully