וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היולדת נעלמה מבית החולים - השוטרים מצאו בביתה תינוק מת

16.2.2018 / 17:37

לבית החולים וולפסון הגיעה אישה כבת 30 שכרעה ללדת, וברחה מחדר הלידה. לאחר מכן הגיעה מדממת לבית החולים איכילוב, שם גילו כי היא כבר אינה בהיריון. שוטרים שהוזעקו לביתה גילו גופת תינוק בן יומו

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
בית החולים איכילוב בתל אביב/ראובן קסטרו

שוטרים שהגיעו לביתה של אישה בשנות ה-30 לחייה מצאו תינוק בן יומו מת בתוך ארגז בביתה במרכז הארץ, זאת לאחר שרופאים הזעיקו אותם לבית.

האישה הגיעה השבוע לחדר הלידה בבית החולים "וולפסון" בחולון, עם ירידת מים בשבוע ה-38 להריונה. מסיבה לא ברורה נטשה את בית החולים, שם הזעיקו את המשטרה ודרשו ממנה לחזור כי היא כבר החלה בלידה, אך היא סירבה לשוב. היום (שישי) הגיעה מדממת לבית החולים "איכילוב" בתל אביב, וטענה שיש לה דימום, מבלי לגלות כי הייתה בהיריון.

רופא שבדק אותה גילה שהיא אחרי לידה, ולאחר שיחה איתו סיפרה שהייתה בטיפול מוקדם ב"וולפסון". הרופא יצר קשר עם בית החולים, שם אישרו שהגיעה במצב של לידה - ונעלמה. הרופא סיפר לעמיתיו מוולפסון שהחולה הגיעה לבית החולים איכילוב ללא תינוק בבטנה.

עוד בוואלה! NEWS:
נסראללה: "הפלת מטוס ה-F-16 של ישראל היא הישג צבאי גדול"
פטור ממס לעולים ופגיעה ב"ישראל היום": החוקים במרכז תיקי נתניהו
השליך את נשקו ונטמע בתלמידים שברחו: מבצע הטבח בפלורידה הודה ברצח

בית החולים וולפסון, חולון. ראובן קסטרו
הגיעה בתחילה לבית החולים וולפסון/ראובן קסטרו

הרופא יצר קשר עם הנהלת בית החולים, שהזעיקה את המשטרה לביתה של האישה, ומצאה בו את התינוק המת. האישה מאושפזת באיכילוב תחת השגחת שוטרים, ותיחקר על מותו של העובר לאחר שתבריא. מ"איכילוב" מסרו כי הם מנועים להתייחס למקרה מפני שהחקירה בעיצומה. מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על ולד שנמצא ללא רוח חיים בבית אמו בחולון. מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה הלידה הייתה בבית. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully