וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת לוחם הימ"מ שנהרג מאש מחבלים מבקשת: תרמו להנצחתו

רנ"ג פסקל אברהמי קיבל את עיטור האומץ על חיסול יחידת מחבלים, ואת עיטור המופת על חיסול חולייה שהייתה בדרכה לפיגוע. לפני כשש שנים נהרג מאש מחבלים בגבול מצרים. כעת, קרוביו ומשפחתו קוראים לציבור להירתם להנצחתו בבית כנסת לזכרו

חבריו וקרוביו של לוחם הימ"מ רנ"ג פסקל אברהמי, שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כשש שנים, נרתמו לבקשת משפחתו להנציחו בבית הכנסת בשכונת נווה גן בפתח תקווה. לשם כך, נפתח קמפיין מימון המונים מטעם קרוביו של אברהמי.

רנ"ג פסקל אברהמי נולד בצרפת ועלה לישראל בשנת 1977, שמונה שנים לאחר מכן התגייס לימ"מ. הוא זכה לעיטור האומץ על חיסול יחידת מחבלים ב-1990 וקיבל גם את עיטור המופת, חמש שנים לאחר מכן, כשהסתער על שלושה מחבלים שהיו בדרכם לפיגוע. ב"אוטובוס האמהות" בחברון, היה שותף לכוח הפריצה וחיסל ארבעה מחבלים.

ההרוגים בדרום: לוחם הימ"מ והמשפחה ששבה מאילת. דניאל בוק, רן שאולי, דובר צה"ל, גדעון צנטנר
פסקל אברהמי/גדעון צנטנר, דניאל בוק, רן שאולי, דובר צה"ל

אברהמי נפל ב-18 באוגוסט 2011, מירי מחבלים בגבול ישראל-מצרים, בזמן שאבטח כוח סילוק פצצות בגבול. אברהמי, מוותיקי הלוחמים ביחידה, היה בן 49 במותו, לאחר 26 שנים כלוחם בימ"מ.

המיזם מקווה לגייס 350 אלף שקלים להשלמת הקמת בית הכנסת לזכרו של אברהמי, לאחר שנתרמו 450 אלף נוספים מקרוביו וחבריו. קהילת "תפארת רימון פתח תקווה", הינה עמותה רשומה, ובגין כל תמיכה תישלח חשבונית מס כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully