וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות פרסום המלצות המשטרה: נתניהו שומר על כוחו בסקרים

חוקרי המשטרה הציגו תשתית ראייתית לשוחד בתיקי ראש הממשלה, אך למרות הביקורת, סקרים שפורסמו בערוץ 10 ובחדשות 2 מראים כי מעמדו בציבור איתן. הליכוד ממשיך להוביל עם 27 ו-26 מנדטים. כשליש מהציבור מאמין כי המשטרה והמערכת הפוליטית מעוניינות לבצע הפיכה

עריכה: ניב מעוז

יום לאחר פרסום המלצות המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין שוחד בתיקים 1000 ו-2000, נראה כי כוחו הפוליטי לא נפגע בפרסום התשתית הראייתית שנאספה נגדו. בסקר שפורסם הערב (רביעי) בחדשות 10 העניקו הנשאלים 26 מנדטים למפלגת הליכוד. יש עתיד בראשות ח"כ יאיר לפיד זכתה ב-22 מנדטים, המחנה הציוני בראשות אבי גבאי זכתה ב-15 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט זכתה ב-11 מנדטים. בסקר קיבלה כולנו בראשות משה כחלון תשעה מנדטים, מרצ שבעה מנדטים, יהדות התורה שבעה מנדטים, ישראל ביתנו שישה מנדטים וש"ס עם חמישה מנדטים.

71% מהנשאלים בסקר השיבו כי פרסום ההמלצות לא שינה את עמדתם לגבי נתניהו, ו-12% השיבו כי ההמלצות שינו את עמדתם. על השאלה אם גורמים במערכת אכיפת החוק ובמערכת הפוליטית מנסים לעשות הפיכה, השיבו 34% בחיוב.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועידת השלטון המקומי וכנס מוני אקספו 2018, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב, 14 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
נתניהו בוועדת השלטון המקומי, היום/ראובן קסטרו

בסקר שפורסם מוקדם יותר בחדשות 2 זכה הליכוד ב-27 מנדטים, יש עתיד ב-25 מנדטים, המחנה הציוני ב-16 מנדטים, הבית היהודי ב-11 מנדטים, הרשימה המשותפת ב-11 מנדטים, מרצ קיבלה שבעה מנדטים, יהדות התורה עם מספר זהה, ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, כולנו עם חמישה וש"ס עם מספר זהה.

71% מהנשאלים טענו כי ההמלצות לא שינו את עמדותיהם, 12 השיבו כי שינו את דעתם בעקבות פרסום ההמלצות. גם בסקר זה השיבו 34% מהנשאלים כי הם מאמינים שגורמים במשטרה מעוניינים לערוך הפיכה בישראל. 50% מהנשאלים אמרו כי לדעתם על נתניהו להתפטר לאחר המלצות המשטרה, ואילו 42 חשבו כי עליו להמשיך בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully