וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי עומדת לצד ישראל: "איראן ביצעה צעד של הסלמה חריפה"

14.2.2018 / 20:54

שגרירת ארה"ב באו"ם גיבתה את ישראל על צעדיה במהלך האירועים האחרונים בצפון, שבהם הופל מל"ט איראני ובוצעו תקיפות בסוריה. לדבריה, "איראן בוחנת את כוונות שכנותיה ומתנגדותיה". דנון: "מועצת הביטחון צריכה לגנות את התוקפנות האיראנית"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי נאמה הערב (רביעי) בדיון מועצת הביטחון בנושא סוריה ותקפה בחריפות את איראן על רקע האירועים האחרונים בצפון. "מיליציות איראניות בסוריה שלחו רחפן לשטח ישראל, זה היה צעד של הסלמה חריפה", אמרה היילי. "איראן שוב עשתה את מה שהיא תמיד עושה, מסתכנת בסכסוכים ובוחנת את כוונותיה של שכנותיה ומתנגדותיה לעמוד מול התוקפנות שלה".

היילי הוסיפה כי "ישראל נקטה בצדק בצעדים כדי להגן על עצמה. ארצות הברית תמיד תעמוד לצד בנות בריתה כשהן מתמודדות עם פרובוקציות מצד איראן, חיזבאללה או משטר אסד. המקרה הזה מאיר בזרקור על המציאות בסוריה".

עוד בוואלה! NEWS:
סוריה: מכינים לישראל "הפתעות נוספות" אם תתקוף שוב בשטחנו
ליברמן בהתייחסות ראשונה לתקרית בצפון: "נגיב על כל פרובוקציה"
רוסיה דוחה את טענות ישראל: לא מודעים לנוכחות איראנית בתדמור

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי בדיון של מועצת הביטחון על הכרת ארה"ב בירושלים, 8 בדצמבר 2017. רויטרס
"המקרה מאיר בזרקור את המציאות בסוריה". היילי/רויטרס

שגריר ישראל באו"ם דני דנון אמר לקראת כינוס המועצה: "מועצת הביטחון צריכה לגנות את התוקפנות האיראנית ולשים סוף לאלתר לפרובוקציות האיראניות ולניסיונותיה להבעיר את האזור. אסור לחברות המועצה לעמוד מנגד כאשר איראן פועלת להסלמה מסוכנת ומפרה שוב ושוב את החלטות המועצה".

הבית הלבן מסר בתחילת השבוע בהודעה כי "ישראל בעלת ברית של ארצות הברית, ואנחנו תומכים בזכותה להגן על עצמה מפני סוריה וכוחות המילציה הנתמכות על ידי איראן. אנו קוראים לאיראן ולבעלות בריתה להפסיק את הפרובוקציות ולפעול למען שלום אזורי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני דנון אלן דרשוביץ באו"ם.
"איראן פועלת להסלמה מסוכנת ומפרה שוב ושוב את החלטות המועצה". דנון

בלילה שבין שישי לשבת חצה מל"ט איראני את הגבול באזור ירדן והופל תוך זמן קצר על ידי מסוק חיל האוויר. בתגובה תקף צה"ל את מרכז השליטה האיראני שהפעיל את המל"ט בשטח סוריה. לאחר התקיפה הופל מטוס F-16 ישראלי על ידי טיל נ"מ סורי, ובתגובה תקף חיל האוויר בצורה נרחבת מטרות צבא אסד בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully