וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג הזה מתקשר עם חיות מתות בעולם הבא

16.2.2018 / 23:46

זוג מבוגרים אנגלים טוענים שביכולתם להעביר ולקבל מסרים מחיית המחמד המתה של הבעלים - רק באמצעות תמונה ושם. לא תאמינו, אבל הרעיון המטורלל הזה דווקא זוכה להצלחה מסחררת

לא להאמין: הכלב שמצייר, מנגן, מכבס ואפילו משכיב את הקטנה לישון/עמוד היוטיוב של GreenDO1324

אם אי פעם תהיתם איך נראים החיים של חיית המחמד שלכם אחרי המוות, יכול להיות שיש אנשים שיוכלו לסייע בידכם (ויכול להיות גם שלא). סוסי שיינר ופול בריית'ווייט, בני 50 מאנגליה, טוענים כי הם מסוגלים לתקשר עם חיות מחמד - בין אם הן מתות או חיות - באמצעות טלפתיה.

לטענתה של שיינר - שעבדה בעבר במשך 25 שנה כמתקשרת והילרית - היא מנהלת שיחות של ממש על בסיס יומיומי עם כלבים, חתולים, סוסים ואפילו חולדות, על פי דרישה. כדי לעשות זאת, אך ורק לטענתה כמובן, די לה בתמונה של חיית המחמד ובשם המלא שלה.

עוד ב"אסור לפספס"

תעלומת מותה של הדוגמנית הערומה שנפלה 14 קומות ממרפסת דירתם של זוג סווינגרס
רצה להציג את החברה שלו כבדיחה מרקדת - והפך אותה לכוכבת
נוהגים לדבר מתוך שינה? יש סיכוי סביר שאתם מדברים גסויות

שיינר מתקשרת עם סוס

השמועה על היכולות המיסטיות של השניים עשתה לה כנפיים בשנה האחרונה, ויותר ויותר בעלים של חיות מחמד שונות ומשונות פוקדים את ביתם. לאחרונה, לטענת הזוג, הצליחה שיינר לתקשר עם כלב בול טרייר שמת במפתיע. הוא פרש בפניה, כביכול, את מסכת ה"התעללויות" שעבר בבית, אחרי שנאלץ ללבוש בגד בצבע ורוד. "הוא אמר שזה היה משפיל ומביך", טענה שיינר. במקרה אחר היא תקשרה עם כלב רוטוויילר שמת לפני כשנה, ומסר לה את שמו של של הכלב שגר בשכנות.

בעקבות ההצלחה, הזוג יוצא לסיבוב הרצאות וטיפולים ברחבי אנגליה. "הרבה אנשים מגיעים למפגשים הללו ספקניים מאוד, וכולם נדהמים בסופו של דבר מרמת הדיוק של הדברים שאנחנו אומרים", טוען בריית'ווייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully