וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתאונת המלתחה המלחיצה של מלכת הקרנבל - שחשפה בטעות את איבר מינה לעיני כל

16.2.2018 / 23:54

מלכת הקרנבל של סאו פאולו חשפה בטעות את איבר מינה במהלך האירוע החגיגי - אך באומץ רב המשיכה לרקוד כשהיא מנסה לאחוז בסרט הירוק שעוטף את איבריה המוצנעים

אתר רשמי

לפעמים ההצגה פשוט חייבת להימשך. בטח אם מדובר באחד הקרנבלים הגדולים בעולם שנערך בסאו פאולו ומושך אליו המוני תיירים מכל העולם. מלכת הקרנבל שנבחרה להוביל אותו, טארין לופז, נקלעה לתאונת מלתחה מביכה במיוחד במהלך החגיגה, כשהסרט הירוק המכסה את איבר מינה נתלש וחשף הכל בפני ההמון. כמלכה אמיתית, לופז התעשטה במהרה והמשיכה לרקוד כאילו שום דבר לא קרה בעוד היא מנסה להחזיק בידה השמאלית את הסרט הרופף.

כוכבת בית הספר לסמבה שבסאו פאולו המשיכה לרקוד והפנתה את גבה למצלמות בניסיון להסתיר כמה שיותר את ההתרחשות מקדימה. הקרנבל התקיים באיצטדיון Sambodromo do Anhembi בשבת האחרונה, כשלצד לופז הופיעו גם בנות כיתתה. התלבושת שלה נועדה לייצג את הפרי האסור, כשהמצעד כולו גולל את סיפורם של אדם וחווה. לופז, שמגיעה מהעיר פורטו סגורו שבצפון-מזרח באהיה, אמרה: "לצערי הרצועה נתלשה באמצע המצעד אבל לא יכולנו לעצור. הייתי צריכה להמשיך לרקוד בזמן שניסיתי למנוע מהרצועה ליפול לגמרי".

פדיחה בקרנבל. אתר רשמי
הפדיחה בקרנבל של סאו פאולו/אתר רשמי

עוד ב"אסןור לפספס":

זמן קצר לפני המצעד פרסמה הרקדנית הברזילאית תמונה של התלבושת המרהיבה שלה ברשת החברתית וכתבה: "זה מכסה רק את המינימום". למעשה, הדבר היחיד שכיסה את איבריה האינטימיים של לופז היה אותו סרט ירקרק שעטף את גופה והותיר מעט מאוד מקום לדמיון. בראיון שנערך לאחר האירוע היא הוסיפה: "בהתחלה ממש פחדתי, אבל המשכתי לרקוד סמבה ולעשות מה שאני יכולה כדי לא להתבלט יותר מדי".

אחת המשתתפות בקרנבל, אנה מצ'אדו, אמרה: "אני חייבת לומר שאני מעריצה את הכוח שהפגינה כשהחליטה להמשיך לרקוד. הרבה אנשים היו מאבדים את זה מרוב מבוכה". גברת לופז חשפה גם כי לקראת הקרנבל היא נכנסה למשטר קפדני של פעילות גופנית ומזון בריא, כולל ארוחה של אורז ושעועית זמן קצר לפני האירוע. לופז הובילה את המצעד השנה והייתה לנסיכה הראשונה של קרנבל סאו פאולו ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully