וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה לגייס כספים לניתוח הקטנת חזה - וקיבלה איומים על חייה

11.2.2018 / 11:18

אישה בת 20, שסובלת ממחלת עצמות נדירה, בסך הכול רצתה להקל מעט על הכאבים העזים בכך שתקטין את החזה הגדול שלה. שום דבר לא הכין אותה לתגובות הנוראיות והחשוכות שקיבלה מהגולשים

עריכה: שניר דבוש

יסמין אלכסנדרה ולאסי בת ה-20, שסובלת ממחלת עצמות נדירה בסך הכול רצתה להקל מעט על הכאבים העזים מהם היא סובלת, על ידי הקטנת החזה הגדול (מידה 32K) שלה, ולא הייתה יכולה לנחש שהדבר יגרור איומים על חייה. מאז שהחלה לנסות לגייס כסף לניתוח, באמצעות אתר למימון המונים, היא קיבלה הודעות מעזעות משלל אנשים שהיא אינה מכירה.

עוד בנושא

הדוגמנית עברה הקטנת חזה כדי להתגייס למשטרה
שפנפנות הפלייבוי מודות: שתלי הסיליקון הרסו לנו את החיים
הדוגמנית שהניעה את שדיה לצלילי מוצרט: אני מקבלת איומים על חיי בעקבות הסרטון

ג'זמין אלכסנדר ולאסי. צילום מסך
יסמין אלכסנדרה ולאסי/צילום מסך

"קיבלתי איומי מוות ודברים דומים", סיפרה יסמין מסקוטלנד, "איש אחד אמר שעדיף שאקבל אגרוף לצוואר ואחר הציע שיחתכו לי את השפתיים אם כבר אני הולכת לניתוח - דברים מאוד לא נחמדים". האפשרות שאחד מהם באמת יפגע בה הרתיעה אותה, ולדבריה גרמו לה להתקף חרדה.

"תמיד היססתי אם לפתוח דף כזה כי אני יודעת שיש אנשים שזקוקים ליותר עזרה ממני", כתבה באתר מימון ההמונים, "חשבתי ששווה לי לנסות כי אין לי ממש כסף ונאלצתי לפנות לניתוח הקטנת חזה פרטי, שאני מחכה לו הרה מאוד זמן. לא אכתוב את כל הסיפור העצוב שלי כי אני לא רוצה לשעמם. אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור, אפילו בסכום קטן, להשיג את המטרה:.

למרבה השמחה, לא כל התגובות היו שליליות וחשוכות, ואנשים טובים כבר תרמו לה כ-900 ליש"ט. אם גם אתם רוצים לעזור לה לחיות יותר בנחת, אתם מוזמנים לתרום לה פה.

  • עוד באותו נושא:
  • הקטנת חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully