וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד זעזוע בבית הלבן: יועץ שני עוזב בשל טענות לאלימות נגד נשים

דייוויד סורנסון, אחד מכותבי הנאומים של טראמפ, הכחיש את דבריה של גרושתו אך התפטר כדי לא לגרום "הסחות דעת". הוא מצטרף לרוב פורטר, מקורב של טראמפ שעזיבתו בנסיבות דומות הובילה ללחץ על ראש הסגל קלי, שהציע לפי דיווחים, להתפטר

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

גורם בבית הלבן התפטר הלילה (שבת) בעקבות טענות גרושתו שהוא היה אלים כלפיה, השני שעושה זאת בתוך כמה ימים בלבד. דייוויד סורנסון, אחד מכותבי הנאומים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הכחיש את הטענות אך הוא מצטרף לרוב פורטר, שהיה אחד ממקורביו של טראמפ, שהתפטר השבוע בנסיבות דומות.

אשתו לשעבר, ג'סיקה קורבט, סיפרה לוושינגטון פוסט כי הוא תקף אותה בזמן שהיו נשואים. לדבריה, הוא עלה על רגלה עם מכוניתו, הטיח אותה בקיר וכיבה סיגריה על היד שלה. סורנסון דחה את הטענות הללו ואמר כי מעולם לא נקט אלימות כלפי נשים. לדבריו, היה זה הוא שהותקף פיזית במהלך הזוגיות, אך הוא החליט להתפטר מאחר שלא רצה "לגרום הסחות דעת לבית הלבן".

לקריאה נוספת בנושא
עוזר בכיר של טראמפ התפטר בשל טענות כי הכה את נשותיו

דוד סורנסון עוזרו של טראמפ אשר התפטר מתפקידו בעקבות חשדות על אלימות כלפי אשתו. רויטרס
דרס וכיבה סיגריה על גרושתו. סורנסון/רויטרס

הטענות נגד פורטר עלו מצד שתי גרושותיו, שסיפרו כי הוא תקף אותן פיזית ומילולית, אך הוא הכחיש זאת. אתמול, טראמפ הביע צער על התפטרותו ואיחל לו בהצלחה בהמשך הדרך - מבלי שהתייחס לתלונות של גרושותיו.

ההתנהלות סביב פורטר הובילה ללחץ על ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי, שלפי דיווחים שונים הציע להתפטר בעקבות חוסר שביעותו של טראמפ מטיפולו בנושא. בתחילה הגן קלי על פוטר כאדם של "כבוד", אך ביום חמישי אמר כבר כי הוא המום מטענותיהן של גרושותיו של פורטר ואמר כי אלימות בתוך המשפחה אינה מקובלת.

עוד דווח כי קלי וגורמים אחרים בבית הלבן היו מודעים זה כמה חודשים לטענות על אלימות מצדו של פורטר מאחר שהם לא אישרו את הסיווג הביטחוני שלו.

מהבית הלבן נמסר כי טראמפ לא היה מודע לבעיות במתן הסיווג לפורטר עד ליום שלישי וכי הוא "היה עצוב" לשמוע על הטענות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully