וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר בכיר של טראמפ התפטר בשל טענות כי הכה את נשותיו

8.2.2018 / 10:54

רוב פורטר, שדרכו עברו רוב המסמכים שהגיעו לשלוחנו של הנשיא, הודיע על עזיבתו אחרי ששתי גרושתיו סיפרו כי פגע בהן בזמן נישואיהם. הבית הלבן גונן עליו בתחילה, אך אחרי פרסום תמונה שבה נראית אחת הנשים חבולה בעינה, הוא התנער ממנו

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

עוזר בכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרש אתמול (רביעי) מתפקידו בעקבות טענות של שתי נשותיו לשעבר כי הכה אותן. רוב פורטר, שהיה אחרי על רוב המסמכים שמגיעים לשולחנו של טראמפ בטרם החתימה עליהם, הודיע על עזיבתו אחרי שהטענות של גרושותיו פורסמו בתקשורת.

בדיילי מייל צוטטה קולבי הולדרנס, שסיפרה כי פורטר חנק והכה אותה בזמן נישואיהם, במהלך ירח הדבש שלהם באיים הקנריים ובחופשה בפירנצה. באתר אינטרספט צוטטה אשתו השנייה ג'ניפר ווילוג'ביי, שאמרה כי פוטר הכה אותה, כשהיו נשואים בין 2009 ל-2013.

עוד ידיעות בעולם
רגע מסמר שיער: כשראשו של טראמפ נחשף במערומיו. צפו
ארה"ב תקפה את נאמני אסד בסוריה: "מאה לוחמים נהרגו"

קולבי הולדרנס אשתו לשעבר של מזכיר הבית הלבן רוב פורטר לאחר שחטפה פנס בעיינה (2005). -, מערכת וואלה! NEWS
הולדרנס עם סימני חבלה מתחת לעינה/מערכת וואלה! NEWS, -

הבית הלבן גיבה את פורטר עד שפורסמה תמונה ובה נראתה הולדרנס עם סימני חבלה מתחת לעינה. "אני המום מהטענות נגד רוב פורטר. אין מקום לאלימות במשפחה בחברה שלנו", אמר ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי. לפי גורם שהיה מעורב בנושא, גורמים בבית הלבן היו מודעים לטענות נגד פורטר במשך זמן מה, אבל לא ידעו עד כמה המצב חמור עד לימים האחרונים.

למרות התפטרותו, פורטר דחה את הטענות נגדו. "ההאשמות המקוממות האלו אינן נכונות", אמר בהצהרה שפורסמה על ידי הבית הלבן. "הייתי שקוף וכן לגבי הטענות המרושעות האלו, אבל לא אשתתף יותר באופן פומבי בקמפיין ההשמצה המתואם".

פורטר לא קיבל עוד את הסיווג הביטחוני שלו. דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה כי סוגיות הקשורות להתאמתם של גורמים מסוימים עוברות בחינה מקיפה וממושכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוב פורטר מגיש לנשיא ארה"ב טראמפ מסמך, 20 בינואר 2017. רויטרס
התפטר, אך לא התנצל. פורטר מגיש מסמך לטראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully