וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לבנון: נגיב לכל מתקפה של ישראל החמדנית בשטחנו

8.2.2018 / 12:55

עאון אמר לחברי הממשלה כי ביירות פועלת דרך האו"ם ו"מדינות ידידותיות" כדי לעצור את ה"חמדנות" של ישראל ולמנוע הסלמה. זאת ברקע המשבר בגבול וסביב מרבצי האנרגיה בים התיכון. גורם בכיר בממשלה אמר כי ישראל העבירה מסרים דרך ארה"ב כי היא אינה חותרת להסלמה

צילום: מתוך הטוויטר של חיזבאללה בלבנון, עריכה: תום זואילי

נשיא לבנון מישל עאון אמר היום (חמישי) כי מתנהלים מגעים לעצירת "החמדנות הישראלית" בנוגע למחלוקת סביב הקמת חומה בגבול בין המדינות ומרבצי אנרגיה ימיים שהשליטה בהם נתונה במחלוקת. "המגעים מתנהלים דרך האו"ם ודרך מדינות ידידותיות כדי לפתור את הנושא, בתקווה שישראל לא תגרום להסלמה", אמר עאון לחברי הממשלה. "נגיב לכל מתקפה נגד שטחה של לבנון".

המתיחות באזור גברה בתקופה האחרונה, ברקע עבודות שמבצע צה"ל באזור כדי למנוע מעבר של מחבלים דרך הגדר. כמו כן, שר הביטחון אביגדור ליברמן הזהיר בשבוע שעבר חברות זרות שלא לערוך קידוחי גז ונפט בחלקה הימית השנויה במחלוקת, המכונה "בלוק 9".

עם זאת, גורם לבנוני בכיר, ששוחח עם רויטרס, אמר היום כי ישראל העבירה מסרים דרך שליח אמריקני מיוחד ולפיהם היא איננה מעוניינת בהסלמה. "הוא קיים שיחות עם ישראל בנוגע לחומה ואמר כי אין סיבה לדאגה וכי אין כוונה להסלים את המצב. הוא הבטיח כי ישראל לא רוצה בהסלמה", אמר הגורם הלבנוני.

לקריאה נוספת בנושא
בצל המתיחות בצפון: תרגיל המלחמה של הגדודים שיילחמו בחיזבאללה

נשיא לבנון, מישל עאון, במהלך פגישה עם ראש הממשלה סעד אל-חרירי ויו"ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי, בארמון הנשיאות בבאבאדה, לבנון 6 פברואר 2018. רויטרס
מזהיר את ישראל. עאון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully