וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך: חוקרים פרטיים אספו מידע נגד קצינים שמעורבים בתיקי רה"מ

מפכ"ל המשטרה התראיין לאילנה דיין ב"עובדה" והתייחס לחקירות ראש הממשלה. "כשיתפרסמו סיכומי החקירה, יהיה מי שיופתע", אמר והוסיף כי נתניהו הבטיח למנותו לראש שב"כ אחרי המפכ"לות

עריכת וידאו:ניר חן

"חוקרים פרטיים אספו מידע נגד קצינים שמעורבים בתיקי נתניהו", כך אמר הערב (רביעי) מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, בריאיון לאילנה דיין ב"עובדה". לדבריו החוקרים נשכרו על ידי "גורמים רבי כוח".

עוד הוסיף המפכ"ל על חקירות ראש הממשלה, שהמלצות בנוגע אליהן צפויות להתפרסם בקרוב, ואמר כי "כשיתפרסמו סיכומי החקירה, יהיה מי שיופתע", והוסיף כי "אני מכיר כל מילה מהעדויות בחקירת נתניהו". אלשיך סיפר גם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח למנותו לראש שב"כ אחרי המפכ"לות.

הערב התקיימו דיונים בלשכתו של המפכ"ל בנוכחות כל צמרת החקירות של ראש הממשלה, ובהם הוצגו לאלשיך סיכומי החקירות. המשטרה צפויה להמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו בשני התיקים, בעבירות של מרמה והפרת אמונים, וייתכן שגם בשוחד. את סיכומי החקירה הציגה סגן-ניצב לילית טייבר, ראש מפלג חקירות ביחידה הארצית לחקירות הונאה, שחיברה את הסיכומים.

עוד בוואלה! NEWS:
תשובת המחץ של נתניהו לארץ נהדרת ולחקירות היא אחת: טראמפ
נתניהו בגבול הצפון: "פנינו לשלום - אך לא כדאי לאיש לנסות אותנו"
נתניהו מכין את הקרקע: "יהיו המלצות, יהיו לחצים, אבל אין כלום"

טקס חניכת בית חדש ליחידת הפרשים של משטרת ישראל במחוז ת?א בנוכחות במפכ"ל, תלמי מנשה 25 בינואר 2018. יותם רונן
אלשיך/יותם רונן

לפי שעה לא ברור אם תתקיים ישיבה נוספת בנושא בשתי היממות הקרובות, וגורם במשטרה העריך כי סיכומי תיקי החקירה בשתי הפרשות יועברו לפרקליטות במהלך השבוע הבא, או לכל המאוחר בתוך כשבועיים. "יש כמה דברים לעשות, ואחרי שנסיים יועברו התיקים. אז גם נוציא הודעה מסודרת בעניין", אמר הגורם.

נתניהו אמר הערב לקראת פרסום ההמלצות בתיקים שבהם הוא חשוד בעבירות של מרמה, שוחד והפרת אמונים, כי הן לא רלוונטיות. "אל תהיו במתח", אמר לציבור בפנייה בעמוד הפייסבוק שלו. "יהיו המלצות, שלטים בנוסח 'אשם עד שתוכח חפותו' גם יהיו, לחצים פסולים גם יהיו, אבל אני בטוח שבסופו של יום, הגורמים המשפטיים המוסמכים יגיעו למסקנה אחת - אין כלום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בנימין נתניהו במליאת הכנסת לציון 69 שנים לכינון הכנסת, 31 בינואר 2018. יצחק הררי, דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב ההמלצות. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, יצחק הררי, דוברות הכנסת

את ההודעה פתח נתניהו כשאמר: "רבים מכם שואלים מה יהיה, ואני רוצה להרגיע אתכם, לא יהיה כלום, כי אני יודע את האמת. מדינת ישראל היא מדינת חוק. החוק אומר שמי שקובע אם יש ראיות לכאורה נגד ראש הממשלה, זה היועץ המשפטי לממשלה והוא מתייעץ עם פרקליט המדינה, שאמר רק לאחרונה בכנסת שמחצית מהמלצות המשטרה מסתיימות בלא כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully