וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השחיתות: המשטרה לא תבקש להאריך מעצר המשנה לראש העיר ת"א

7.2.2018 / 19:59

פרסום ראשון: המשטרה הגיעה להסכמות עם סניגוריו של ארנון גלעדי, ולפיהן הוא ישוחרר למעצר בית של כשבועיים ויורחק מהעירייה לארבעה חודשים. המשטרה הגיעה להסכמות גם עם פרקליטי הלוביסטית מירב שמולי, החשודה בתיווך לשוחד, והיא תשוחרר למעצר בית

עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה לא תבקש להאריך מחר את מעצרו של המשנה לראש עיריית תל אביב, ארנון גלעדי, שחשוד בקבלת שוחד במסגרת "פרשת ביטן". סנגוריו של גלעדי הגיעו להסכמות עם המשטרה ולפיהן החוקרים לא יבקשו להאריך מחר את מעצרו. לפי ההסכמות שהושגו, גלעדי ישוחרר למעצר בית של כשבועיים, עד 12 בפברואר, יורחק לארבעה חודשים מעיריית תל אביב וכן יורחק לחודש וחצי ממשרדי "איגודן" ומהוועדה המקומית לתכנון ובניה שומרון.

המשטרה הגיעה להסכמות גם עם פרקליטיה של הלוביסטית מירב שמולי, החשודה בתיווך לשוחד, לפיהן היא תשוחרר מחר למעצר בית של 12 ימים. שמולי תורחק לארבעה חודשים מעיריות תל אביב וראשון לציון ושאר מוסדותיהן. יוסף רענן, חבר מרכז הליכוד לשעבר שנעצר, ישוחרר למעצר בית עד 19 בפברואר.

עו"ד דפנה וינברג, שמייצגת את ארנון גלעדי, בירכה על ההחלטה לשחררו ממעצר. "גלעדי סיפק תשובות מלאות לכל השאלות עליהן נחקר, כולל העובדה כי מעולם לא לקח כסף לכיסו", אמרה. "כפי שכבר הצהרנו - בתקופה הקרובה הוא יחזור להמשיך ולשרת את הציבור בתל אביב יפו", אמרה.

ארנון גלעדי. יואב איתיאל
גלעדי/יואב איתיאל

אתמול עימתה המשטרה בחדרי החקירות את היזם דרור גלזר עם גלעדי ועם שמולי. גלזר, שנחשד במתן שוחד לח"כ דוד ביטן (הליכוד), מסר בשבועות האחרונים עדות מפורטת בפרשה. במשטרה חושדים כי גלזר העביר כספי שוחד לביטן ולגלעדי כדי שיסייע לו לקדם שלושה פרויקטי בנייה בתל אביב. לפי החשד, שמולי סייעה להעביר כסף מהיזם לגלעדי. בנוסף, המשנה לראש העיר תל אביב חשוד בשוחד, לכאורה, באמצעות תרומה של עשרת אלפים שקלים שהעביר גלזר לעמותה מסוימת.

במהלך דיון בבית משפט השלום בראשון לציון בתחילת השבוע הכחיש סנגורה של שמולי, עו"ד יעקב מור יוסף, את החשדות שמיוחסים לה. "היא למעשה מואשמת בתיווך לשוחד וקשירת קשר לביצוע פשע", אמר. "שני הדברים האלה לא עולים בקנה אחד לא עם מציאות החיים של החשודה, ובטח ובטח לא למציאות החיים כפי שעולה מסך כל הפרשיה הרחבה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דוד ביטן ומירב שמולי. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
ביטן ושמולי/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully