וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיתות בראשל"צ: המשטרה עימתה את היזם גלזר עם החשודים בפרשה

6.2.2018 / 22:43

דרור גלזר, שנחשד במתן שוחד לח"כ ביטן, מסר בשבועות האחרונים עדות מפורטת בפרשה. הוא עומת עם המשנה לראש עיריית תל אביב ארנון גלעדי, ועם הלוביסטית ופעילת הליכוד מירב שמולי. השניים חשודים שהעבירו את הכספים מגלזר לבעלי עניין

עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה עימתה היום (שלישי) בחדרי החקירות את היזם דרור גלזר עם המשנה לראש עיריית תל אביב, ארנון גלעדי, והלוביסטית מירב שמולי. גלזר, שנחשד במתן שוחד לח"כ דוד ביטן (הליכוד), מסר בשבועות האחרונים עדות מפורטת בפרשה.

במשטרה חושדים כי גלזר העביר כספי שוחד לביטן ולגלעדי כדי שיסייע לו לקדם שלושה פרויקטי בנייה בתל אביב. לפי החשד, שמולי סייעה להעביר כסף מהיזם לגלעדי. בנוסף, המשנה לראש העיר תל אביב חשוד בשוחד, לכאורה, באמצעות תרומה של עשרת אלפים שקלים שהעביר גלזר לעמותה מסוימת.

דוד ביטן ומירב שמולי. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
ביטן ושמולי/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

במהלך דיון בבית משפט השלום בראשון לציון שלשום הכחיש סנגורה של שמולי, עו"ד יעקב מור יוסף, את החשדות שמיוחסים לה. "היא למעשה מואשמת בתיווך לשוחד וקשירת קשר לביצוע פשע", אמר. "שני הדברים האלה לא עולים בקנה אחד לא עם מציאות החיים של החשודה, ובטח ובטח לא למציאות החיים כפי שעולה מסך כל הפרשיה הרחבה הזו".

עורכת הדין דפנה וינברג, שמייצגת את גלעדי יחד עם עו"ד אריה שרעבי, מסרה אתמול כי הוא "סיפק גרסה מלאה לשוטרים עוד בחקירתו הראשונה ולכן אנו מופתעים מהבקשה להארכת מעצר. אין לנו ספק שבעוד מספר ימים תתבהר התמונה במלואה וגלעדי יחזור במהרה לשליחותו הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully