וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבאו אלכוהול והונו במיליונים: 4 תושבי הצפון חשודים בהעלמת מס

5.2.2018 / 10:41

החשודים נעצרו בתום חקירה סמויה של המשטרה ויחידת חקירות המכס והמע"מ בחיפה. לפי החשד, הם זייפו תעודות והציגו קבלות פיקטיביות על רכש אלכוהול באירופה - כך ששילמו מס נמוך ושלשלו לכיסם יותר מ-10 מיליון שקל

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

ארבעה תושבי הצפון נעצרו היום (שני) בחשד לעבירות הלבנת הון, זיוף ומרמה בהיקף של יותר מעשרה מיליון שקלים. לפי החשד, הארבעה ייבאו לאורך שנים אלכוהול מכמה מדינות באירופה וזייפו את תעודות הרכש והמשלוח. באמצעות הזיופים, הוצגו לרשויות המס קבלות פיקטיביות של סכומי תשלום נמוכים, ובשיטה זו שולמו מסי ייבוא ומכס נמוכים מהנדרש. הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

החשודים נעצרו בתום חקירה סמויה שניהלה המשטרה עם יחידת חקירות מכס ומע"מ חיפה, השייכת לרשות המסים. החקירה הפכה גלויה עם מעצר הארבעה, והבוקר עוכבו חשודים נוספים בפרשה. חיפוש נערך בבתיהם של החשודים, כמו גם במשרדים ובבתי עסק שבבעלותם, על מנת להחרים מסמכים, מחשבים והתקני אחסון המכילים מידע רלוונטי לחקירה.

עוד בוואלה! NEWS
שינוי כללי המשחק: בצה"ל חוששים מהפלת מל"טים במרחב הצפוני
כבר ב-2014, שרה נתניהו חששה מהקלטות: "זו בגידה באמון, ראה הוזהרת"
גבר נפצע מיידוי אבנים לעבר אוטובוס בנגב: "מפחיד כמו פיגוע"

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
החקירה כללה פעילות מודיעינית נרחבת/חטיבת דובר המשטרה

מהמשטרה נמסר כי "החקירה המשותפת שילבה יכולות מקצועיות במישור החקירתי והמודיעיני, לצד הפעלת סמכויות אכיפה של שני הגופים, במטרה למצות את הדין עם המעורבים במלוא החומרה ותוך פגיעה קריטית ב'צינור החמצן הכלכלי' של המעורבים למניעת עבירות נוספות, לרבות חילוט כסף, חשבונות בנק ורכבי יוקרה שבבעלותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully