וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתר בשכונת המחבל מחוות גלעד, חיל האוויר תקף בעזה | כותרות השבת

ראש ה-FBI הפיץ סרטון תמיכה בעובדיו ברקע המשבר עם הבית הלבן, ודיווח לפיו צפון קוריאה הרוויחה 200 מיליון דולר ב-2017 בעסקאות נשק עם סוריה. אזרח ישראלי נכנס לאבו דיס שממזרח לירושלים והותקף. חדשות סוף השבוע

צלמים זמניים מורשים

דיווח: כוחות צה"ל מכתרים את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בחוות גלעד

כוחות צה"ל מכתרים בית בכפר בורקין שליד ג'נין וקוראים למבוקש אחמד ג'ראר להסגיר את עצמו - כך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים. ג'ראר חשוד ברצח הרב רזיאל שבח בפיגוע בחוות גלעד בחודש שעבר. כמו כן, דווח כי במסגרת ניסיון מעצרו של המחבל אחמד ג'ראר, נעצרו ארבעה פלסטינים. שלושה מהעצורים שייכים לחמולת ג'ראר ששמה נקשר לפיגוע.

לפי דיווח באתר "אל-קודס", המבצע הנוכחי לתפיסת ג'ראר החל הבוקר, אז התחילו כוחות צבא לפשוט על בתים בג'נין, ובהם על ביתו של ג'ראר. לבסוף, לבית הגיע אחיו של ז'ראר ואחייניו נעצרו. עוד עולה מהדיווחים כי הכוחות חיפשו במשך כמה שעות בכמה בתי מגורים מאחר שהאמינו כי ג'ראר נמצא באחד מהם.

ברקע המשבר עם הבית הלבן: ראש ה-FBI הפיץ סרטון תמיכה בעובדיו

ראש הבולשת הפדרלית (FBI) בארצות הברית, כריסטופר ריי, פנה לעובדי הארגון באמצעות סרטון וידאו פנימי שהופץ בו - כך עולה היום (שבת) מדיווחיהם של שני צופים בקטע. בסרטון, אמר ריי כי הוא יודע כי על הארגון עוברת תקופה קשה, וכי הימים האחרונים רק הפכו אותה לגרועה יותר. הוא חיזק את עובדי ה-FBI והדגיש כמה הוא מרוצה ומתמלא השראה מעבודתם.

"העם האמריקני קורא את העיתונים וצופה בטלוויזיה, אבל עבודתכם היא כל מה שמשנה", אמר ריי בסרטון שהופץ בין העובדים. "מעשים נחשבים הרבה יותר ממילים". הפצת הסרטון הגיעה ברקע העימות הציבורי והחרפת המשבר בין ה-FBI לבית הלבן, זאת בעקבות פרסום הדוח של יו"ר ועדת המודיעין דוויין נונס למרות התנגדות ה-FBI ומשרד המשפטים האמריקני. הנשיא דונלד טראמפ החליט אמש לפרסם את המזכר, שנחשב מסווג, ובו נרמז כי חוקרי הבולשת היו מוטים נגד הנשיא במהלך חקירת הבחירות לנשיאות ב-2016.

אזרח ישראלי נכנס לאבו דיס שממזרח לירושלים והותקף; רכבו הוצת

התיאום בין כוחות הביטחון והתערבות השוטרים הפלסטינים הביאו לחילוצו אמש של תושב תל אביב, בן 59, שנכנס בשוגג לעיירה אבו דיס שממזרח לירושלים. נסיבות המקרה, שבמהלכו נפצע הגבר באורח קל, טרם התבררו.

האירוע החל בסמוך לשעה 18:30. תושב תל אביב נכנס עם רכבו מסיבה שאינה ידועה לעיירה הפלסטינית. לאחר שזוהה על ידי תושבי המקום, התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות כ-200 פלסטינים שיידו לעברו אבנים, הוציאו אותו ממכוניתו והציתו אותה, תוך חסימת היציאה מהכפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לילה שני ברציפות: צה"ל תקף בעזה בעקבות שיגור רקטה

חיל האוויר תקף הלילה באמצעות מטוסי קרב מטרות טרור השייכות לחמאס בדרום רצועת עזה - כך נמסר מדובר צה"ל. באתר, המשמש כמתחם צבאי, הותקפו שתי מטרות שונות. במהלך התקיפה הופעלה אזעקת צבע אדום, אך לא בוצע ירי תלול מסלול לשטחנו. מדובר צה"ל נמסר כי הנושא בבדיקה.

התקיפה בוצעה כתגובה לירי תלול המסלול ששוגר לעבר המועצה האזורית שער הנגב, שבעוטף עזה בדרום הארץ מוקדם יותר הערב. "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה", נמסר מדובר צה"ל.

דרך עסקאות נשק עם אסד: "צפון קוריאה הרוויחה 200 מיליון דולר ב-2017"

קוריאה הצפונית הפרה את הסנקציות שהטיל עליה האו"ם והרוויחה כמעט 200 מיליון דולר ב-2017 דרך ייצוא סחורות אסורות, כולל מכירת נשק לסוריה ולמיאנמר - כך עולה מדוח חשאי של פקחי האו"ם, שהגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס.

בדוח שהוגש לוועדת הסנקציות של מועצת הביטחון, נטען כי פיונגיאנג העבירה פחם דרך נמלים ברוסיה, בסין, בקוריאה הדרומית, במלזיה ובווייטנאם, בעיקר דרך שימוש במסמכים מסווגים שמראים על כך שמדינות המוצא היו רוסיה או סין.
15 חברות המועצה הגבירו את הסנקציות על קוריאה הצפונית מאז 2006, בניסיון לבלום את פיתוח תכנית הגרעין והטילים של המדינה המבודדת. עם זאת, פקחי האו"ם כתבו בדוח בן 213 העמודים, כי "קוריאה הצפונית מזלזלת בהחלטות האחרונות, דרך ניצול נתיבי אספקת הנפט העולמיים, גורמים זרים השותפים לדבר עבירה, חברות קש ומערכת הבנקאות העולמית".

שגרירת ישראל בפולין: "אני סופגת מסרים אנטישמיים בעקבות החוק"

שגרירות ישראל בפולין פרסמה אתמול הודעה חריגה ובה מסרה כי השגרירה, אנה אזארי, סופגת מסרים אנטישמיים שחלקם מופנים אליה באופן אישי. זאת, ברקע המשבר בין שתי המדינות בעקבות אישור החוק הקובע כי אין להאשים את העם הפולני בפשעי גרמניה הנאצית על אדמתו. לדברי השגרירות, אזארי "התאפקה" עד כה, אך למרות הצהרתו של מנהל ערוצי הטלוויזיה הפולנית הממלכתית, שלפיה אין מקום לאנטישמיות בערוצים אלה, התופעה ממשיכה, בין היתר בציוצים בטוויטר. השגרירות הוציאה את ההודעה חריגה לאור המסרים האנטישמיים בתקשורת הפולנית בדיון הציבורי על החוק.

ביום שני אמר מנהל ערוץ הטלוויזיה הממלכתית TVP2, מרצ'ין וולסקי, כי צריך לקרוא למחנות ההשמדה של הנאצים, שפעלו על אדמת פולין, מחנות השמדה יהודיים. "מי היה אחראי על הקרמטוריום שם?", הוא שאל, בהתייחסו לעובדה שאסירי המחנות, שרובם היו יהודים, הוכרחו לשרוף את גופות הקורבנות מתאי הגזים. לצדו ישב הפרשן הימני רפאל זיימקיביץ', שיום קודם לכן השתמש בביטוי בוטה במיוחד נגד יהודים בטוויטר, שנמחק לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully