וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע בינוני בתאונה חזיתית בין שני רכבים באזור אשקלון

1.2.2018 / 20:19

מחקירה ראשונית עולה כי התאונה נגרמה מנסיעה של אחת המכוניות נגד כיוון התנועה. השניים נלכדו ברכביהם וחולצו על ידי כוחות הכיבוי, אך מותו של אחד מהם, גבר כבן 30, נקבע בזירה על ידי צוותי רפואה. הפצוע פונה לבית החולים

.

תאונה קטלנית בכביש 35- גבר כבן 30 נהרג וגבר נוסף כבן 50 נפצע בתאונה חזיתית, בסמוך לצומת גבעתי. מד"א
"פעולות חילוץ מורכבות". זירת התאונה, הערב (צילום: מד"א)/מד"א

גבר כבן 30 נהרג הערב (חמישי) ואדם נוסף נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 35, בין קיבוץ נגבה לצומת גבעתי שבאזור אשקלון. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי מדובר בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים וכי ייתכן שאחת מהמכוניות נסעה נגד כיוון התנועה. השניים נלכדו ברכביהם וחולצו על ידי כוחות כיבוי שהגיעו למקום. צוותי רפואה שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותו של הגבר, ופינו נהג נוסף שנפצע באורח בינוני לבית החולים. בוחני תאונות דרכים הגיעו לזירה לשם חקירת נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפר חובש מד"א עמרם בן לולו. "נהג אחד הרכבים, גבר כבן 30, נלכד כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של צוותי הכיבוי ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נהג הרכב השני חולץ גם כן על ידי כוחות הכיבוי תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים כשהוא בהכרה, וסובל מפגיעות בחזה ובבטן. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully