וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי ספר מקיימים שיעורי ריקוד על עמוד - לילדות בנות 5

2.2.2018 / 9:05

סרטון שצולם בבית ספר ברוסיה מציג קטע מתוך שיעור ריקוד על עמוד - לילדות בנות 5. בקטע נראית ילדה קטנה לבושה בבגדים חשופים מבצעת תרגילי אקרובקטיקה על עמוד. ברשת טוענים: "זה חומר לפדופילים"

צילום מסך

על אף שריקוד על עמוד היא שיטת ריקוד מקצועית המפתחת יכולות אקרובטיות וכושר גופני - ישנה עדיין נטייה ברורה לקשר אותה למופעי חשפנות. זו הסיבה שהורים זועמים בעקבות סרטון שמגיע מבית ספר ברוסיה בה מלמדים ילדות בנות 5 לרקוד על עמוד. בית הספר שבנברז'ניה צ'לני, רוסיה, הוא רק אחד מבתי הספר במדינה שמלמד ילדות קטנות את הריקוד בעל המוניטין האירוטי.

בסרטון שפורסם מוקדם יותר השבוע נראית ילדה בבגדים חשופים מבצעת תרגילי אקטרובטיקה על עמוד - ועד כמה שמיומנותה ראויה להערכה - רבים הרימו גבה ושיתפו את דעתם ברשת, "זה לא מתאים לילדים. זה וולגרי", כתבה אחת ואחר הוסיף: "זה ריקוד חושני והיא ילדה בת 5. זה חומר לפדופילים".

ריקודים על עמוד לילדות בנות 5. צילום מסך
ריקוד על עמוד לילדות בנות 5. מקובל או מוגזם?/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

לא תאמינו איך נראה ריקוד על עמוד בחודש תשיעי

לכתבה המלאה

לא כולם שותפים למחשבותיהם. אלכסנדרה פרונינה, אמא של תלמידת ריקוד על עמוד, נשמעה גאה ביכולות של בתה הקטנה. "הבת שלי קירה מפתחת 6 ריבועים והידיים שלה נעשו ממש חזקות", היא אמרה. ויקטוריה, מורה לריקוד על עמוד, הגנה על הספורט שלה: "אף אימון לא יכול לתת לך את מה שריקוד על עמוד נותן. כל השרירים פועלים כאן".

ריקוד על עמוד הפך לפופולארי מאוד ברוסיה. בעיר קאזאן תחרויות ריקוד על עמוד לילדים מתקיימות מזה שנים. זה גם לא סרטון ראשון מסוגו: קטע נוסף של ילדים רוקדים על עמוד שצולם ברוסיה פורסם לפני שנתיים ועורר זעם מקוון דומה לזה הנוכחי, עם אנשים שהתלוננו שסוג הספורט הזה עלול לעודד פשעי מין בקרב ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully