וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא החוצפה: לא הוזמנה לחתונה אבל נדרשה לתת מזומן במתנה

3.2.2018 / 8:24

אישה נדהמה לגלות שלמרות שלא הוזמנה לחופה, אלא רק לאפטר פארטי, בני הזוג שלחו לה בקשה לכסף מזומן. היא פנתה לרשת לייעוץ, וזכתה לשלל תגובות מ"תתני רק כרטיס ברכה" ל"אל תלכי בכלל"

CEN

בווידאו: חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה

אישה בבריטניה התקשתה להאמין כאשר נדרשה להעניק כסף מזומן כמתנה לזוג שהתחתן, למרות שלא הוזנה לחתונה. היא פנתה לרשת האימהות (מאמסנט) וסיפרה כי הוזמנה רק לאירוע המאוחר (אפטר פארטי), כלומר לא לאירוע המרכזי ולחופה, ועדיין קיבלה מהנשואים המיועדים מעין שיר טיפשי באמצעותו ביקשו כסף, כל זה בזמן שלטענתה האורחים "הבכירים" שהוזמנו לכל החתונה לא זכו לבקשה דומה.

היא פנתה לעזרת הגולשות וביקשה לדעת מה הן חושבות על הסיטואציה. היא סיפרה כי אין ביכולתה להרשות לעצמה לתת כסף - וזכתה לשלל הצעות. רבות חשבו שמדובר בשערורייה ובהתנהגות חצופה, בזמן שאחרות הציעו לה לתת סכום קטן או פשוט לא להגיע למסיבה בכלל.

"בדרך כלל הייתי שמה בצד את מה שאני מרגישה כלפי בקשה כזו ונותנת מה שהתבקשתי לתת", היא כתבה במאמסנט, "אבל נראה לי שהסכום הקטן שאני יכולה להרשות לעצמי ייראה סתם מרושע. האלטרנטיבות שלי הן לקנות מתנה זולה אך נחמדה או לתרום לצדקה שאני יודעת שמארחי האירוע אוהבים. אני לא רוצה לתת להם מתנה עטופה אם אני היחידה ולא יודעת איך הם ירגישו לגבי תרומה. מה אתן הייתן עושות?"

עוד בנושא

מחקר מצא: בני הנוער של היום אומללים יותר בגלל הסמארטפונים
מפחיד: חטפה תינוק בן שש שעות מידיה של האם התשושה

אילוסטרציה. ShutterStock
כסף, מתנה, תרומה? מה אתם הייתם עושים?/ShutterStock

הגולשות, שהתעניינו מאוד בסוגיה, ניסו להציע פתרונות על פי השקפתן עולמן. "העובדה שהם ביקשו כסף אינה רלוונטית", כתבה אחת מהן, "אין להם זכות לעשות את זה, אלא אם שאלת אותם מה הם רוצים. זו מתנה, אז מי שמעניק אותה מחליט".

תגובה נוספת הייתה: "הזמנה לאירוע המאוחר בלבד = כרטיס ברכה וזהו, או בקבוק יין טוב אם אני מרגישה נדיבה. איך אנשים יכול לדרוש כסף מאורחים שהם אפילו לא רואים כחשובים מספיק כדי להשתתף באירוע המרכזי? חוצפה", ואישה אחרת אמרה: "אם אתה יכולה להרשות לעצמך לתת 20 ליש"ט, זה בסדר. זה מה שקיבלנו מחלק מאורחי המסיבה ובכלל לא נפגעתי. חלק מהם נתנו רק כרטיס ברכה".

וכמובן, חלק מהן הציעו לאישה המתלבטת, פשוט לא ללכת. "אני לא נותנת מתנות באירועים המאוחרים", כתבה אחת מהן, "את רק שם כדי לנפח את מספר האורחים. כרטיס ברכה זה מספיק. אם הם כאלה שנוטים לעשות דרמה, פשוט תימנעי מללכת".

אז כמו שאותה אישה שאלה את הרשת החברתית, נשאל אתכם: מה אתם הייתם עושים במצב הזה?

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully