וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: חטפה תינוק בן שש שעות מידיה של האם התשושה

31.1.2018 / 8:40

הקטע המלחיץ הזה מגיע מהודו, שם מוהיני מוהאן בוואר בת ה-19 שכבה במחלקת יולדות עם הוולד הצעיר שלה, כשלפתע הגיעה אישה זרה, חטפה אותו ונמלטה מבית החולים

צילום מסך

אמא טריה בהודו איבדה לאחרונה את התינוק שלה, זמן קצר לאחר שהביאה אותו לעולם. זה קרה ממש במחלקת היולדות של בית חולים בת'יין, קצת מחוץ למומבאי, שש שעות לאחר הלידה. מצלמות האבטחה של בית החולים קלטו אישה זרה ניגשת אל האמא הישנה, ופשוט חוטפת מידיה את הוולד.

הלידה של האם, מוהיני מוהאן בוואר בת ה-19, דווקא עברה בסדר. רק כשניסתה לנוח ולהתאושש, קרה האסון. "ב-1 בלילה אישה ניגשה אלי וטענה שהחותנת שלי, שיושבת בחוץ, ביקשה את הילד, ולקחה אותו", סיפרה בוואר. "כשהתעוררתי בארבע בבוקר ראיתי שהתינוק שלי נעדר. בני המשפחה שלי שישבו בחוץ לא ידעו על האישה הזרה. כששאלנו את רשויות האבטחה בבית החולים, הם לא שמעו על דבר כזה".

מוהיני ומשפחתה מיהרו כמובן להתלונן לרשויות, שפתחו בחקירת חטיפה. "התמונות מראות על אישה שלקחה את הילד מהמיטה ומיד עזבה את בית החולים", אמר דובר המשטרה. "המיטה של הקורבנית היתה קרובה ליציאה, ואנחנו מעריכים שמדובר בפשע מתוכנן. אנחנו חוקרים את המקרה בניסיון לתפוס את האשמה".

אישה בהודו גנבה תינוק בן יומו. צילום מסך
איזה פחד/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully