וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורת היום: הקשישה הבריחה גנב שניסה לשדוד אותה - כשהיא על הרצפה

23.1.2018 / 8:28

שני עבריינים צעירים תצפתו על דירתה של אישה כבת 80 והמתינו לשעת כושר. אך כשנתקלו בה בפתח ביתה, הם גילו שהיא הכל חוץ מחסרת אונים. זה הסתיים במעצר ובהרשעות גם על עבירות קודמות

צילום מסך

גיבורת היום שלנו: תיעוד מפתיע ובלתי שגרתי של קשישה כבת 80 שמצליחה להבריח בכוחות עצמה פורץ צעיר וחזק ממנה שניסה לשדוד את ארנקה מפתח ביתה, כבש בימים האחרונים את הרשת והפך ויראלי. האירוע, שהתרחש בשבוע שעבר בבניין דירות בלב מנהטן, תועד במצלמות האבטחה. משטרת ניו יורק שקיבלה לידיה את התיעוד רק כעבור מספר ימים הופתעה למראה אומץ ליבה והתעקשותה של הקשישה, שעל פי התצלומים נאבקה בפורץ בידיים חשופות, לאחר שנפלה ארצה.

עוד ב"אסור לפספס"

חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה
"תמונות חולניות": ויכוח משפחתי הפך לתגרת רחוב המונית עם מקלות
כאן תמצאו את הפושעות הסקסיות ביותר בעולם - אפילו רוצחות

זקנה בת 80 נאבקת בגנב. צילום מסך
בפעם הבאה הם לא ינסו אותה/צילום מסך

הגנב הפתיע את האישה ביציאה מביתה כשהתכוננה לצאת לטיול ברחוב, אך היא גילתה תושייה ומרגע שהבינה שמנסים לשדוד אותה, נאבקה בכל כוחה. לאחר מספר שניות בהן השודד לא הצליח לשחרר את אחיזתה מהארנק היא נפלה לרצפה, אך צעקותיה נשמעו היטב בדירות הסמוכות, ושכן ערני חש למקום ודאג להבריח את הפורץ.

בתיעוד אף ניתן לראות כי הגנב לא פעל בגפו, אלא הגיע עם שותף שככל הנראה תצפת על הדירה לפני כן והכווין אותו באופן נבזי למדי לדירה בה מתגוררת האישה המבוגרת. לרוע מזלם של הפורצים, אותה אישה לא הייתה חסרת אונים כפי שציפו, אלא פייטרית של ממש. תגובתה המהירה לא רק מנעה מהעבריינים ליהנות מכספה, אלא גם סייעה למשטרה לפענח שלושה מקרי שוד דומים שהתרחשו חודש קודם לכן באותו איזור בניו יורק ולא פוצחו. בעזרת מצלמות האבטחה איתרו כוחות המשטרה את הצעירים וגרמה להם להתוודות. סוף טוב הכל טוב.

  • עוד באותו נושא:
  • גנב
  • פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully