וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ חושף את הרגלי הטוויטר שלו: "לפעמים אני מצייץ מהמיטה"

29.1.2018 / 3:14

נשיא ארה"ב התראיין לערוץ ITV הבריטי אחרי הבדיקות הרפואיות שעבר וסיפר כי "הגאונות שלי נשארה יציבה". כמו כן, הוא הגן על יחסו לנשים: "הרבה מהן אוהבות אותי בשל רצוני להעמיד צבא חזק כי הן רוצות להרגיש בטוחות בבית"

צילום: CNN, עריכה: תום זואילי

(בוידאו: פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בדאבוס, בשבוע שעבר)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מרבה להתבטא בטוויטר ויש לו כבר 47 מיליון עוקבים והלילה (שני) הוא סיפק הצצה להרגלי הציוצים שלו. "רשתות חברתיות הן אמצעי להגן על עצמי בתקופה שבה המון 'פייק ניוז' מתפרסם עליי. זה משוגע שהמון אנשים בעולם מחכים לציוצים שלי", אמר טראמפ בריאיון לערוץ ITV הבריטי, שבו סיפר גם על על יחסו לנשים ועל חזרה אפשרית להסכם פריס. "לעתים אני מכתיב משהו לאחד מאנשיי והוא מפרסם את זה בטוויטר, אך לרוב אני זה שמפרסם. אני לפעמים מצייץ מהמיטה או בזמן הארוחות, אך בדרך כלל אני מצייץ מוקדם בבוקר או בערב, אני מאוד עסוק במהלך היום".

נשיא ארצות הברית נשאל לגבי יחסו לנשים לאור הביקורת המופנית כלפיו בנושא זה וטען שהוא רוחש כבוד רב לנשים: "אני לא פמניסט, אבל אני תומך בנשים והרבה מהן מבינות זאת. נשים, במיוחד, תומכות ברצוני להעמיד צבא חזק כי הן לעתים קרובות רוצות להרגיש בטוחות בבית".

עוד בוואלה! NEWS:
השרה רגב מתייצבת לצד רעיית רה"מ: "חשיפת הקלטת - בושה לעיתונות"
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות
סוכל ניסיון חדירה להתנחלות איתמר; מצוד אחר חשוד שנמלט

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ומלניה טראמפ בחגיגות חג ההודיה השבעים בבית הלבן, וושינגטון, ארה"ב 21 בנובמבר 2017. רויטרס
"נשים אוהבות אותי כי הן רוצות להרגיש בטוחות בבית". דונלד ומלניה טראמפ/רויטרס

טראמפ בן ה-71, עבר בדיקות רפואיות לאחרונה שלאחריהן נפוצו שמועות על בריאותו הנפשית, וכי הוא אינו כשיר פיזית לכהן כנשיא. בראיון, הוא נשאל לגבי הרגלי האכילה שלו וטען כי הוא אוכל מזון באיכות טובה וכי הוא "גאון יציב".

טראמפ נסוג מהסכם האקלים שנחתם ב-2015 בפריס, אולם לדבריו: "ייתכן שאחזור להסכם אם יושג הסכם טוב לארצות הברית". לנשיא היה גם מה לומר על מנהיגי אירופה: "הייתי נוקט בעמדה קשה יותר במשא ומתן של הברקזיט מאשר ראשת ממשלת בריטנה תרזה מיי". על הנשיא הצרפתי, עמנואל מקרון, אמר כי הוא מחבב אותו מאוד. כמו כן, הוא טען כי הכלכלה העולמית מתפקדת היטב בעיקר בגלל ארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully