וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע בעשרות אלפי שקלים: כך נפרדה עיריית בני ברק ממפקד מחוז ת"א

28.1.2018 / 21:20

בעיריית בני ברק קיימו אירוע הוקרה לעזיבתו של ניצב אדרי, שכלל קייטרינג ומקהלת ילדים ששרה שיר לכבוד הניצב, אף שכבר התקיים אירוע נוסף בלשכת ראש העיר. "הו, צ'יקו, חבל שלא נשארת לסיים את מה שהתחלת", שרו. גורמים בעירייה: "ראש העיר נהנה לבזבז כספי ציבור"

אירוע פרידה מיוחד למפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא ניצב משה (צי'קו) אדרי בבני ברק 28 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
אירוע הפרידה שקיימה עיריית בני ברק לניצב אדרי/מערכת וואלה! NEWS, -

בכירי עיריית בני ברק נפרדו היום (ראשון) באירוע מיוחד ממפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא משה (צ'יקו) אדרי. "הו צ'יקו, חבל שלא נשארת לסיים את מה שכבר התחלת", שרו לניצב המסיים את תפקידו באירוע שנערך באולם בעיר, ששוויו לפי בכירים בעירייה מוערך בעשרות אלפי שקלים. האירוע המדובר כלל שירותי הסעדה יוקרתיים, מקהלת ילדים בליווי מוזיקלי, עיצוב ותפאורה ועוד. באירוע כינתה העירייה את אדרי "מפקד, מנהיג וידיד נערץ", אלא שגורמים בשורותיה מתחו ביקורת חריפה על "בזבוז כספי ציבור", בטענה כי רק לפני שלושה שבועות קיים ראש העיר חנוך זייברט אירוע פרידה דומה בלשכתו יחד עם בכירי העירייה.

באירוע שהתקיים באולם בעיר השתתפו כ-60 אנשי עירייה, בהם חברי מועצה, מנהלי אגפים ומחלקות, עובדי עירייה וכ-150 אנשי משטרה. מלבד הקייטרינג היוקרתי, והעיצוב המפואר, הולחן שיר מיוחד שנכתב לכבוד האירוע - ובוצע על ידי מקהלת הילדים. "במחוז תל אביב יש ניצב מאוד חביב שעזר לעיר בני ברק וכל מה שמסביב". בהמשך שרו הילדים בית נוסף שמילותיו: "הוא הפך לשוטר, למפקד ואז ניצב - הוא הספיק די והותר ופתאום... הוא עזב".

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר ברשות ההגירה: "ארגוני הזרים מנצלים את ניצולי השואה ומשקרים להם"
צה"ל עצר חשוד שניסה לחדור להתנחלות איתמר; סריקות אחר חשוד נוסף
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות

אירוע פרידה מיוחד למפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא ניצב משה (צי'קו) אדרי בבני ברק 28 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
קייטרינג ואולם מפואר. חגיגת הפרידה מניצב אדרי/מערכת וואלה! NEWS, -

בכירים בעירייה טענו כי עלות האירוע מוערכת בעשרות אלפי שקלים, והיה ניתן להימנע מקיומו. גורם בכיר בעירייה תהה: "או שהעירייה הייתה צריכה לשלם לספקים מסיבות תמוהות והיא חיפשה תירוץ איך להעביר להם את הכסף, או שראש העיר נהנה לבזבז כספי ציבור. אין לכך שום הסבר אחר", אמר לוואלה! NEWS.

ששלושה שבועות לפני האירוע המדובר, התקיים אירוע דומה בלשכתו של ראש העיר חנוך זייברט. ראש העיר, המזוהה עם חסידות גור, זימן אליו בכירים בעירייה, את ניצב אדרי ובכירים במחוז תל אביב, הודה להם על פעילותם ואף העניק מתנה סמלית לאדרי לאות הוקרה על פעילותו במהלך כהונתו בתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
באירוע פרידה מיוחד למפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא ניצב משה (צי'קו) אדרי בבני ברק 28 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
פרידה מניצב אדרי בלשכת ראש העיר/מערכת וואלה! NEWS, -

כשראש העיר נשאל היום "מדוע יש להוציא פעם נוספת כספי ציבור לטובת אירוע נוסף?", הוא ניתק את השיחה בתגובה לדברים. דובר העירייה אברהם טננבוים דחה בתגובה את הטענות על בזבוז כספי ציבור ומסר כי "הידוק הקשר עם המשטרה שווה כל שקל".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה כי "מדובר בטקס שהוגשו בו מנות מהזולות ביותר, היו בו דגים ולא בשר". עוד הוסיפו כי "מקהלת הילדים שייכת למרכז העירוני לילד ולמשפחה, בראשותו של הסופר חיים ולדר, שהינו מנהל המרכז ועובד עירייה, כך שלא הייתה כל עלות כספות למקהלה. גם ההוצאות למצגות היו מינימליות, ואילו הפקת האירוע בוצעה על ידי מר טלר, מנהל האולם העירוני "משואות" שהינו עובד עירייה, ואינו לוקח כל תשלום".

בעירייה הסבירו כי קיים הבדל בין שני האירועים: "האירוע שהתקיים לפני שבועות אחדים השתתפו בו עשרה אנשים. האירוע שהתקיים היום כלל כ-30 מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה העומדים בקשר הדוק, במסגרת תפקידם עם המשטרה, וכמו כן השתתפו כל הקצונה הבכירה של משטרת מחוז תל אביב ומרחב דן, כהוקרה למפקד המחוז היוצא, ניצב משה אדרי ובהשתתפות ניצב דוד ביתן, המפקד הנכנס כשהמטרה היא הוקרה למפקד היוצא והידוק קשרי העבודה בין העירייה לבין מפקדת המחוז והמרחב, לרווחתם ולאבטחתם של תושבי העיר".

אירוע פרידה מיוחד למפקד משטרת מחוז תל אביב היוצא ניצב משה (צי'קו) אדרי בבני ברק 28 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
שיר מיוחד הולחן לכבוד האירוע. חגיגת הפרידה מניצב אדרי/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully