וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: ניסיון ההתאבדות הזה נגמר בהצלה שלא רואים כל יום

4.2.2018 / 0:02

גבר בן 31 שאיים על אשתו ואביה בסכין יצא מחלון הקומה השישית בבואנוס איירס ואיים לקפוץ. כוחות של יחידת חירום מיוחדת מנעו אסון בצורה מיוחדת למדי

צילום מסך

הסיפור הבא מגיע אלינו מארגנטינה, ובזכות מיומנות די מדהימה של כוחות הצלה הוא לא נגמר באסון של ממש. גבר בן 31, שזהותו לא פורסמה בתקשורת הדרום אמריקאית, יצא מחלון הקומה השישית בבניין בבואנוס איירס ותכנן לקפוץ ממנו. זה קרה לאחר שחברתו לחיים צלצלה למשטרה וטענה שהיכה אותה ושאיים עליה ועל אביה עם סכין.

אל המקום מיהרו להגיע כוחות הצלה, שניסו לשכנע אותו לחזור לבניין ולא לקפוץ למותו. בינתיים, דאגו להציב על הכביש מזרן, למקרה שכן יקפוץ למטה. בשלב הזה נכנסו לעניינים הכוחות של יחידת החירום המיוחדת GER, שירדו מהגג אל חלון הקומה השישית באמצעות חבלים, ופשוט מאוד בעטו פנימה את הגבר בחזרה לחדרו.


עוד בנושא:

טיפ לחיים או למוות? הטריקים ההזויים לפתרון תקלות יומיומיות - שפשוט אסור לכם לאמץ
תרופה לסרטן וצורת חיים חדשה: האיש שחזר בזמן משנת 6,000 חושף כיצד יראה העתיד
לכוכבת הפורנו נמאס שילדים בני 12 מבקשים שתשכב איתם: "הורים, תחנכו את הילדים שלכם"
טירוף: נסע 850 ק"מ והיכה אישה שכתבה עליו ביקורת שלילית ברשת

מצילים אדם שרוצה לקפוץ מבניין בארגנטינה. צילום מסך
מלחיץ מאוד/צילום מסך

"כשהמשטרה הגיעה, האיש צרח שהוא הולך לקפוץ", מסר דובר המשטרה. "השוטרים ביקשו גיבוי של כוחות GER. הם הציבו עצמם בגג וניסו לשכנע את האיש לחזור פנימה. הוא בכל זאת נשען החוצה, כך שהכוחות ביצעו למופת תרגיל הירואי שהציל אותו ודחף אותו בחזרה לדירה".

על פי דיווחים בארגנטינה, מיד לאחר מכן הגבר נלקח לבית החולים ונותר תחת חסות המשטרה, שעצרה אותו באשמת ביצוע מעשים אלימים ותקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully