וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל הליגה הערבית לשעבר לוואלה! NEWS: תכנית טראמפ לא הוגנת

טל שלו, עם פמליית רה"מ בדאבוס

25.1.2018 / 18:22

בשולי הוועידה בדאבוס הבהיר עמרו מוסא כי הוא מתנגד לתכנית האמריקנית המתגבשת לפתרון הסכסוך ואמר כי "הפלסטינים לא יבואו לשום מקום כשאקדח מוצמד לרקתם". לדבריו, לדעתו שותפים מנהיגי העולם הערבי. "אף אחד לא יהיה מוכן לקחת חלק בתכנית כל כך לא צודקת"

צילום: רויטרס,

מזכ"ל הליגה הערבית לשעבר עמרו מוסא אמר לוואלה! NEWS כי "אם המטרה של הנשיא טראמפ היא שצד אחד יהיה מנצח והשני ייצא מושפל, לא ייצא שום דבר מהתכנית שלו לשלום". את הדברים אמר מוסא בשולי הפורום הכלכלי בדאבוס, אחרי פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "כל הנושאים צריכים להיות על השולחן, ושני הצדדים צריכים לבוא מוכנים לפשרות שיהיו מסוגלות לייצר מצב שבו כולם מרוויחים. הפלסטינים לא יבואו לשום מקום כשאקדח מוצמד להם לרקה", אמר.

לדברי מוסא, ההנחה הישראלית שמדינות ערב כמו מצרים וסעודיה ויתרו על הפלסטינים היא משאלת לב של נתניהו בלבד. "הוא לא מכיר את דעת הקהל של העם הערבי. הדור הצעיר חושב לגמרי אחרת, וההנחות של נתניהו אינן משקפות את המציאות. המציאות היא שאף מנהיג ערבי לא יהיה מוכן להיות צד בתכנית שהיא כל כך לא צודקת כלפי הפלסטינים, ובטח לא לצאת נגד דעת הקהל. את יכולה למסור לנתניהו שמשאלת הלב שלו לא תתגשם".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ לנתניהו: "ניתן כסף לפלסטינים רק אם יחזרו למו"מ"
עמרו מוסא: "אסור לגעת בהסכם השלום עם ישראל"
טרור בקטלוניה: "החשוד בדריסה בברצלונה - בן 17 שהתחזה לאחיו"

עמרו מוסא, מועמד לנשיאות מצרים, אפריל 2012. רויטרס
מוסא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully