וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי וצעיר נוסף נעצרו בגואטמלה בחשד לאונס תיירת במלון

25.1.2018 / 14:19

השניים, סטודנטים לרפואה, שהו במדינה במסגרת משלחת מתנדבים. לפני כחמישה ימים מעצרם הוארך וכעת הם ממתינים למשפטם. רופא ששהה לצד החשודים: "מדובר בשקר. בחיים לא דמיינתי שהפרת זכויות אדם שכזו כלפי מתנדבים אפשרית"

עריכה: שניר דבוש

משטרת גואטמלה עצרה צעיר ישראלי ואמריקני נוסף בחשד לאונס תיירת במלון באנטיגואה - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. השניים, סטודנטים לרפואה ששהו במדינה יחד עם משלחת מתנדבים, הובאו לדיון בהארכת מעצרם לפני כחמישה ימים וכעת הם ממתינים למשפטם.

מפרטי החקירה עולה כי החשודים ביצעו את המעשים שיוחסו להם במלון בעיר, ומשם נמלטו ברכב לבירה - גואטמלה סיטי. קונסולית ישראל טרם נפגשה עם החשודים המוחזקים במעצר.

עוד בוואלה! NEWS:
בדרך לרעב: התגברות המחאה של תושבי עזה היא רק עניין של זמן
צפו: צעירה ניסתה לדרוס שוטר וגידפה אותו בבני ברק - וזומנה לדין
טורקיה: על ארה"ב להפסיק לתמוך בטרור כדי להימנע מעימות בסוריה

ישראלים נעצרו בגואטמלה- תיעוד: שני סטודנטים לרפואה נעצרו באנטיגואה בחשד לאונס צעירה בבית מלון בעיר. אתר רשמי
שני הצעירים שנעצרו בגואטמלה/אתר רשמי

אראש חקימייאן, רופא המתגורר בלוס אנג'לס שהיה לצד השניים במסגרת סיור המשלחת במדינה, טען כי מדובר בחשדות שקריים. "הייתי איתם כל הזמן ואני עצוב לראות איך מתייחסים אליהם - מבלי להתבסס על עובדה אחת אמיתית",אמר. "הגעתי לגואטמלה כדי לעזור לאנשים ובחיים שלא לא דמיינתי שהפרת זכויות אדם שכזו כלפי מתנדבים אפשרית, רק כי אישה ניסתה לנצל אותם בגלל כסף. כמה מכוער להרוס מוניטין של אנשים ולשים תמונות שלהם ברשת כאילו עשו משהו רע. זה יום עצוב לגואטמלה".

בתחילת השבוע נעצרו על ידי משטרת תאילנד אייל בוקל ודולב זוארץ בחשד לרצח העבריין מאור מלון. הרקע לחיסול היה ככל הנראה בשל סכסוך בין ארגוני פשע מנתניה. מלול היה מעורב בעבר בניסיון חיסול של אחיו של בוקל, כנקמה על רצח אחיו שלו ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully