וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לשכירות: האיש שחי בארמון חול כבר 22 שנה

27.1.2018 / 10:09

"המלך מרסיו" חלם לגור מול הים בלי לשלם את דמי השכירות הגבוהים של ריו דה ז'ניירו - ובנה לעצמו ארמון חול שם הוא חי מזה 22 שנה. מדי יום הוא משקיע שעות בעבודות תחזוקה כדי שיוכל להמשיך לחיות כמו מלך

צילום מסך

תל אביבים יקרים, מלך החוף הברזילאי מרסיו מטוליאס מצא פתרון לדמי השכירות הגבוהים שלכם: החזירו את המפתחות לבעלים ובואו לגור בארמון חול בחוף מציצים. בזמן שאתם מתלבטים על ההצעה הביזארית הזאת, נספר לך קצת על הבחור הברזילאי שחי מזה 22 שנה בארמון מחול שבנה לעצמו בחוף בארה דה טיז'וקה שבריו דה ז'ניירו, ברזיל.

לא אנחנו קראנו לו מלך. מרסיו מטוליאס בן ה-44 מכונה באזור "המלך מוריסיו" בזכות ההחלטה הנועזת שלו לעבור לגור בארמון חול המלא בספרים, ציוד גולף ודייג - שלושת התשוקות הגדולות שלו. הוא גם לא מתבייש להצטלם עם כתר מלכותי על ראשו ושרביט בידו על רקע ביתו החולי.

חי בארמון חול. צילום מסך
ארמון החול של המלך מרסיו/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

טיפ לחיים או למוות? הטריקים ההזויים לפתרון תקלות יומיומיות - שפשוט אסור לכם לאמץ

לכתבה המלאה

בניגוד למלכים אחרים, המלך מרסיו אחראי לעבודות התחזוקה של הארמון שלו, ומאחר שזה עשוי מחול - הוא מוצא עצמו עובד לפעמים בשעות הקטנות של הלילה כדי לתקן את מבצרו. הארמון המלכותי שלו נתמך על ידי בולי עץ ושקי חול, אולם הוא נאלץ בכל יום גם להרטיב את קירות הארמון שלו כדי למנוע את קריסתו.

יש לא מעט חסרונות לארמון הזה מלבד שבריריותו. מרסיו גר מתחתיו בחדר קטנטן בשטח של שלושה מ"ר המוקף בעשרות ספרים. החול סופג חום, כך שלעיתים הוא נאלץ ללכת לישון תחת קורת גג אמיתית. הוא סיפר ל-AFP: "לפעמים בלילה אני לא יכול לישון מרוב החום ואני נאלץ ללכת לישון אצל חבר, אבל אני מעדיף לישון כאן, גם אם אני צריך לשכב בחוץ על שפת הים". מרסיו ישן בשק שינה על החול וכדי להתקלח ולהתפנות הוא הולך כ-30 מטרים עד לתחנת כיבוי האש הקרובה, שם הוא זוכה להתרעננות תמורת תשלום של פחות מדולר.

לפני שהחליט לחיות את חייו בארמון חול, הוא קיווה להתעשר אבל כשזה לא הלך לו - הוא הבין שהוא חייב לשנות את שאיפותיו בחיים. חברו לימד אותו לבנות ארמונות בחול - ומשם היסטוריה. למרות שהמלך עדיין רווק ואין לו ילדים, הוא מאוד אוהב את שגרת החיים המיוחדת שלו ולא מתלונן. הוא אמר: "גדלתי במפרץ גואנברה, תמיד גרתי בחוף. אנשים משלמים שכר דירה מופקע כדי לחיות מול הים ולי אין חשבונות. יש לי כאן חיים טובים".

מרסיו אומר שבלשכת ראש העיר אף פעם לא עשו לו בעיות, "הפכתי לאטרקציה תיירותית ואני גם מציע לשירות לקהילה", הוא אומר ומצביע על דוכן הספרים שלו המוצב בטיילת. כדי להתקיים הוא מניח קופסה לנדבות בכניסה לארמון והתיירים באזור מאוד אוהבים לפרגן לו. אולם לא פעם קרה לו שהתעורר בבוקר וגילה ששדדו אותו בזמן שישן, "זה הרגיז אותי פעם. רציתי לישון עם אבן ביד כדי למנוע את זה, אבל אז החלטתי שאני לא רוצה לחיות בפרנויה. מה שיקרה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully