וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: גל אימתני פוגע בבני זוג בזמן שהצטלמו בחוף הים

21.1.2018 / 12:47

נשואים טריים קיוו לצלם את התמונה המושלמת בירח הדבש, אך זה כמעט הסתיים בטרגדיה. "הגל פשוט התנפץ עלינו, הכול קרה מהר", תיאר הבעל את רגעי האימה. למרבה המזל, הם יצאו מהתקרית בשלום

צילום מסך

ירח הדבש של נשואים טריים מאנגליה כמעט הסתיים בטרגדיה, כאשר ניסיון של השניים להצטלם לתמונה המושלמת בחוף הים בדרום אפריקה נבלם על ידי גל אימתני שהשליך אותם לתוך המים. למזלם של השניים, התוצאות לא היו כל כך הרסניות, והם יצאו מהתקרית עם סיפור לא רע לספר לילדים ובבוא היום אולי גם לנכדים.

לאחר שמצאו את עצמם במים, גילתה מרליז בת ה-25 שרגלה נלכדה בין שני סלעים, מה שגרם לשני שברים ברגל. בעלה, ריאן בן ה-26, נחפז לעברה כשהבין שהיא לא מסוגלת לעמוד. בעזרת אנשים נוספים שנחלצו לעזרה, הוא הצליח לשחרר את רגלה של מרליז והיא נלקחה לבית החולים.

עוד בנושא

התיכוניסטית שהצליחה לשכנע את כוכב "דברים מוזרים" להצטלם איתה לתמונת המחזור
אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי

גל מעיף זוג בירח דבש. צילום מסך
"אנחנו מודעים לסכנות". בני הזוג רגע לפני הפגיעה/צילום מסך

"לפני שזה קרה, חששנו מהגלים הגבוהים שהגיעו", סיפר ריאן, "אבל דווקא לא דאגנו כשחצינו את הסלע עד שלא הרגשנו את הגל הראשון. ניסינו להתיישב ולהצטלם, כי חשבנו שאנחנו במיקום יחסית בטוח, אבל בזמן שהתכוננו הגל פשוט התנפץ עלינו. נפלנו ישר למים, מבולבלים, הכול קרה מהר. הגל היה כל כך חזק, שלא הבנתי איזה צד זה למעלה".

"בסוף נעמדתי, וחיפשתי את מרליז", המשיך, "ומיד התברר לי שמשהו לא בסדר. היא לא הייתה יכולה לעמוד ואחזה בקרסול שלה. למזלנו, רצף הגלים הקשה היה מאחורינו והצלחתי לקרוא לעזרה".

בבית החולים רגלה של מרליז גובסה, בהליך ארוך שנמשך יומיים, ו-12 ברגים הוכנסו לרגלה. בני הזוג לא מתכוונים לתת לחוויה המפחידה לעצור אותם מלהמשיך לטייל. "אנחנו לא נאיביים", מתעקש ריאן, "שנינו מודעים לסכנות ומכירים את החוף, אבל במקרה הזה היו גלים גדולים במיוחד שם. אנחנו בדרך כלל זהירים מאוד, אבל טיילנו במשך תקופה ארוכה ללא תקריות אז אולי נהיינו רגועים מדי. העבירו עלינו ביקורת ברשת, אבל זו הייתה בסך הכול תאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully