וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים נפצעו קל מפגיעת רכב בירכא; מצוד אחר החשוד

21.1.2018 / 17:33

השוטרים ביקשו מנהג תושב המקום לעצור את רכבו לביקורת, אולם החשוד לא נשמע להוראותיהם, התנגש ברכבם ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה במצוד אחר הנהג והקימה מחסומים רבים באזור. האירוע ביישוב מתרחש על רקע מחאת התושבים על עלייה בפשיעה והגברת הפעילות המשטרתית

שני שוטרים נפצעו מקריסה של רכב, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בירכא, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

שוטר נפצע היום (ראשון) באורח קל במהלך פעילות משטרתית ביישוב ירכא שבצפון הארץ. צוות מד"א פינה את השוטר, בן 26, לבית החולים בנהריה, כשהוא סובל מחבלות בגפיים. שוטר נוסף נפצע קלות ולא נזקק לטיפול רפואי.

האירוע התרחש בזמן שהשוטרים ביקשו מנהג, תושב היישוב המוכר למשטרה, לעצור לביקורת. אלא שהנהג לא נענה לקריאתם, התנגש ברכבם ונמלט מהמקום. בעקבות האירוע המשטרה פתחה במצוד אחר הנהג החשוד והקימה מחסומים רבים באזור. ראש המועצה המקומית הוזעק אף הוא לזירת האירוע. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

לקריאה נוספת:
הצעירה שנפצעה בפיצוץ הרכב בצפון: "אני רק רוצה לקום וללכת"
מי ניסה לחסל בת 25 מהצפון? "ברצח אין כבוד ואין בו רומנטיקה"
צעירה נפצעה קשה בפיצוץ רכב בכפר ירכא שבצפון: "כל הבית רעד"

שני שוטרים נפצעו מקריסה של רכב, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
ירכא, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בגליל המערבי נמשך מצוד המשטרה אחר הצעיר בן ה-21מירכא, החשוד בדריסת השוטרים. אחיו בן ה-18 נעצר. השניים חשודים גם במעורבות בעבירות רכוש וסמים אבל עד היום הצליחו לחמוק משוטרים. היום, בכפר, בלשי משטרה ביקשו לעצור כלי רכב שבו זיהו את החשוד, אבל הוא ניגח את רכבם של השוטרים שחסמו את דרכו ופצע שנים מהם. אחר כך פתח במנוסה תוך שאחד הבלשים יורה לעברו. המשטרה פרסה מחסומים, ערכה סריקות ואף הפעילה מסוק בניסיון לאתר את הנמלט, אך עד כה ללא הצלחה.

השוטרים הועברו לבית החולים בנהריה שם התברר כי רק אחד מהם נדרש לטיפול בחבלות ברגליים, ובינתיים גם הוא שוחרר. מחר, בבית משפט השלום בעכו, תבקש המשטרה את הארכת מעצרו של החשוד. המאמצים לעצור את אחיו נמשכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שני שוטרים נפצעו מקריסה של רכב, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
ירכא, היום/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

לאחרונה התושבים בירכא מדווחים על עלייה במספר במקרי הפשיעה בשטחי המועצה. ראש המועצה קיים כינוס חירום, הורה על סגירת מועדונים וכן על סגירת עסקים לא חיוניים לאחר השעה 23:00. לאחרונה המשטרה הגבירה את נוכחותה ביישוב, מה שמוביל להתנגשויות מול גורמים עבריינים.

האירוע ביישוב מתרחש כחודש לאחר שהצעירה יארה אבו עבלה, בת 25, נפצעה קשה בפיצוץ רכב. היא טופלה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה. במקביל לחקירת נסיבות האירוע בידי שוטרי התחנה בעכו, הגיעו יותר ממאה תושבים לאסיפת חירום וקראו לקיים תהלוכה במחאה על אלימות נגד נשים.

"אני ממשיכה, לא רק בגללי - אלא בגלל כל הנשים בארץ", אמרה אבו עבלה כשבוע לאחר המקרה. "אני רוצה להעביר מסר שלא משנה באיזה מצב נהיה, לא משנה מה הסיטואציה שיש, אנחנו חזקות ויכולות, ומעל הכול יש את אלוהים. תודה לאל שנתן לי הזדמנות שנייה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירכא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully