וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חרדי נפצע קל במהלך ויכוח באשדוד על חוק המרכולים

21.1.2018 / 12:15

הפצוע טען כי צעיר שעמו התווכח במהלך נסיעה באוטובוס תקף אותו, אך זה אמר לשוטרים שהגיעו למקום כי הוא זה שהותקף וכי פעל מתוך הגנה עצמית. אמש הפגינו אלפי תושבים באשדוד במחאה על סגירת עסקים בשבת בעיר

אוטובוס אפיקים, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
הגבר נפגע באורח קל בראשו במהלך הוויכוח. אילוסטרציה/נמרוד סונדרס

גבר חרדי כבן 80 נפצע באורח קל היום (ראשון) במהלך ויכוח עם צעיר בנושא חוק המרכולים במהלך נסיעה באוטובוס של חברת אפיקים באשדוד. מתנדבי רפואת חירום של ארגון איחוד הצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על פציעתו של הגבר המבוקר ומצאו אותו עם חבלות בראשו ובבטנו. לטענתו, הצעיר תקף אותו - אולם, לאחר שעוכב בידי שוטרים שהגיעו למקום טען הצעיר כי הוא זה שהותקף במהלך הוויכוח וכי פעל להגן על עצמו.

רפאל עלימה, חובש מתנדב שטיפל בפצוע בזירת התקרית, סיפר כי הגיע למקום בעקבות דיווח על "אירוע תקיפה" וכי מצא את הפצוע יושב על רצפת האוטובוס עם חתך קל בראשו. "הוא סיפר לי כי אדם צעיר תקף אותו על רקע היותו דתי", הוסיף. "הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני בזירה והאירוע נשאר לטיפול המשטרה".

מחברת אפיקים נמסר: "במהלך נסיעה בקו 315 מאשדוד לתל השומר התפתח ויכוח בין שני נוסעים, ככל הנראה בעל גוון דתי. בשלב מסוים נפצע קל אחד הנוסעים באופן שנסיבותיו אינן ברורות. נהג האוטובוס פעל על פי ההנחיות, עצר בתחנה והזמין אמבולנס ומשטרה וכן את קצין הבטחון של החברה. נציין שנסיבות הארוע נבדקות כעת על ידי משטרת ישראל".

אמש הפגינו אלפים מתושבי אשדוד מול בניין העירייה, זה השבוע השני ברציפות, נגד סגירת עסקים בשבת בעיר. בשבוע שעבר מחו תושבים נגד "שינוי הסטטוס קוו בעיר" ונגד חלוקת דוחות לחנויות פתוחות בשבת. המפגינים טענו כי הדוחות חולקו בעקבות לחץ של גורמים חרדיים על ראש העירייה יחיאל לסרי.

הפגנה באשדוד על פתיחת עסקים בשבת, אשדוד, 20 בינואר 2018. לירון מולדובן
תושבים טענו כי ראש העיר פעל בלחץ גורמים חרדיים. ההפגנה באשדוד, אמש/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully