וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך שכנים: בן 45 נדקר למוות בחדר מדרגות באשדוד

18.1.2018 / 9:06

איתי מור, אב לארבעה נדקר בפלג גופו העליון, ככל הנראה בעקבות סכסוך שפרץ בין שכנים בבית המגורים המשותף. חוקרי משטרה שהגיע לזירה עצרו את השכן בחשד לרצח

עריכה: תום זואילי

איתי מור, אב לארבעה בן 45 נדקר למוות אמש (רביעי) ברחוב אשכול באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני בזירה, ומותו נקבע בבית החולים אסותא שבעיר. חוקרי המשטרה שהגיע למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים וכעבור זמן עצרו את שכנו של הנדקר בחשד למעשה. מור עבד בנמל אשדוד, ואמר לבנו שהוא יוצא לזרוק את האשפה לפח הבניין המשותף. כעבור כמה דקות אשתו שמעה צעקות, ומצאה אותו מוטל על מדרגות הבניין דקור ובמצב אנוש. הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך בין שכנים. על פי עדי ראייה, הגבר נרצח מחוץ לביתו כשיצא לזרוק אשפה לפח המשותף בבניין. לא ידוע אם קדם ויכוח לרצח שאירע הערב. החשדו יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

אבי עמר ודניאל בוקובזה מאיחוד הצלה שהגיעו למקום סיפרו: "כשהגענו לזירה הפצוע היה ללא הכרה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

בתוך כך, גבר בן 25 נורה למוות הערב במרכז מסחרי בטייבה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירה. במשטרה חוששים כי היעד לחיסול הוא קרוב משפחתו של עבריין בכיר שחצה לאחרונה את הקווים והביא לכך שהמשטרה חשפה את פועלו של ארגון פשיעה באזור המרכז. חוקרי המשטרה בודקים אם יש קשר בין החיסול במרכז טייבה לבין הפרשה שזעזעה את עולם הפשע הישראלי לאחרונה. לפי שעה לא נעצרו חשודים, ובמשטרת מרחב המרכז וכן שוטרי ימ"ר תל אביב הוזעקו לזירת החיסול וחוקרים את נסיבות הרצח.

(עדכון ראשון: 22:49)

חדר המדרגות שבו נדקר למוות גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, הערב/אתר רשמי, דוברות המשטרה
זירת אירוע דקירתו למוות של גבר כבן 40 ברחוב האשכול באשדוד. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, הערב/אתר רשמי, דוברות המשטרה
רצח באשדוד
הגבר בן ה-40 שנדקר בכניסה לבניין ברחוב 
האשכול בעיר מת מפצעיו. אתר רשמי
זירת הרצח באשדוד, הערב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully